سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹

اخبار

اعزام اکیپ تخصصی _ پزشکی بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان به مناطق زلزله زده اندیکا

یک تیم تخصصی_ پزشکی از بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان برای تشخیص و درمان بیماران روانه مناطق زلزله زده اندیکا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، به دنبال وقوع چندین زلزله در اندیکا و نیاز مردم منطقه به خدمات بهداشتی _ درمانی، تیم تخصصی_پزشکی بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان با همت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت و بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان با هماهنگی سپاه ناحیه اندیکا، دفتر امام جمعه محترم و فرمانداری آن ناحیه، همراه با آمبولانس و داروهای مورد نیاز و تجهیزات کامل جهت امداد رسانی، به منطقه اندیکا اعزام شدند.

متخصص چشم، متخصص فلب و عروق، متخصص داخلی، متخصص اطفال، پزشک عمومی، داروساز، کارشناس پرستاری، کارشناس مامایی و کارشناس روانشناسی اکیپ اعزامی این مجموعه بودند.

این تیم با هدف ویزیت رایگان، نگهداری و مراقبت از مادران باردار، بیماریابی، تست قند خون، انجام فشار خون، پالس اکسی متری  و تب سنجی و ارائه خدمات دارویی به منطقه آسیب دیده اعزام شد.

شایان ذکر است در این برنامه بیماران بسیاری ویزیت و درمان شدند و مقرر گردید، علاوه بر ارائه خدمات لازمه و درمان سرپایی، بیماران و مراجعه کنندگانی که نیاز به ادامه درمان داشتند (خصوصا بیماران چشمی)، به کلینیک های تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان ارجاع داده شوند.

۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۰۲
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۶۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید