سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۰

اخبار

برپایی اردوی جهادی – درمانی بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان بمناسبت هفته دفاع مقدس

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس اردوی جهادی – پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت در مناطق محروم شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، میز خدمت بهداشت ودرمان صنعت نفت مسجدسلیمان در قالب اردوی جهادی – درمانی طرح شهید قاسم سلیمانی در منطقه محروم بازار تمبی شهرستان بر پا شد. این اردو به همت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت و بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان به منظور ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم برگزار گردید. در این فعالیت ارزشمند جهادی، پزشکان متخصص چشم(خانم دکتر عزیزی دوست)، داخلی(خانم دکتر مکوندی)، مغز و اعصاب(خانم دکتر شیرمردی)، قلب و عروق(آقای دکتر صفارفر) و پزشک عمومی(آقای دکتر جلیلی) به همراه کارشناس مامایی(فریده حاتمی تبار) و کارشناس روانشناسی(سیمین صالحی)، کارشناسان پرستاری خانم ها: افسانه راهداری، زینب احمدی، فرزانه قلی زاده، الهام کردیان، نسرین شجاعی، مینا سروی نژاد و آقای محمد عسکری همچنین خانم فتحعلی پور رئیس بسیج خواهران صنعت نفت و مسئول بسیج جامعه پززشکی شهرستان مسجدسلیمان و آقای ظاهری رئیس بسیج برادران بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از کارکنان و نیروهای بسیجی و خدماتی این مرکز حضور داشتند. در این اردو در ابتدای ورود از مراجعین و بیماران تب سنجی و غربالگری کرونا، چک قند خون و فشار خون به عمل آمده و تعداد 230 نفر بصورت رایگان از خدمات بهداشتی درمانی در زمینه های مختلف بهره مند شدند.

دکتر فرحناز عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوی جهادی در ابتدا جلب رضایت پروردگار و کمک به افراد نیازمند در مناطق محروم و کم برخوردار است. وی با بیان اینکه در شرایط فعلی، بیماری کرونا زندگی، کار و فعالیت مردم را تحت تاثیر قرار داده است، از استمرار این فعالیت های خداپسندانه و انسان دوستانه خبر داد.

آمنه فتحعلی پور رئیس بسیج خواهران نفت و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان در این خصوص گفت: بمناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی اکیپ پزشکی این مرکز درمانی شامل متخصصان و کارشناسان جهت خدمت به مردم محروم منطقه بازار تمبی که دسترسی کمتری به متخصصان دارند، اعزام شدند.

لازم بذکر است جناب سروان جمالپور جانشین فرماندهی محترم سپاه ناحیه با هیئت همراه از این گروه جهادی بازدید کرده و ضمن دیدار با پزشکان و کارشناسان حاضر و تقدیر و تشکر از این اقدام خداپسندانه، به ایشان خدا قوت و خسته نباشید گفتند. وی گفت: حضور شما در گروه جهادی قطعا با خواست خداوند بوده است و ارائه خدمت گروه های پزشکی جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار باعث تقویت روحیه و امید در مردم می شود. وی از همکاری و همراهی مدیریت و پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان قدردانی کرد.

 

اردو بازار تمبی

اردو بازار تمبی

۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۳
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۷۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید