سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۳

اخبار

قدردانی فرماندار شهرستان مسجدسلیمان از ریاست و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

فرماندار مسجدسلیمان در پیامی از زحمات رئیس و کادر درمان بهداشت و درمان صنعت نفت در جهت زحمات مستمر در امر پیشگیری، کنترل و درمان ویروس کرونا، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، آقایان خراسانی و فردی شهنی به نمایندگی از فرماندار شهرستان با حضور در دفتر رئیس بهداشت و درمان از زحمات بیدریغ خانم دکتر عزیزی دوست در ایام شیوع کرونا تا کنون، همکاری و پشتیبانی مداوم از بیمارستان 22بهمن شهرستان و همچنین تلاش ایشان و سایر همکارانشان در راستای ارتقاء درجه اعتباربخشی بیمارستان به سطح یک کشوری، با اهداء لوح تقدیر، قدردانی بعمل آوردند.

در ابتدا دکتر عزیزی دوست ضمن خیر مقدم به حضار، گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در این مرکز درمانی در راستای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا ارائه داد. وی ابراز امیدواری کرد که به مدد و یاری پروردگار  و همکاری های مردم سایه منحوس ویروس کرونا هر چه زودتر از   کشور و دنیا رخت ببندد و زندگی مردم به روال عادی بازگردد.

در ادامه، خراسانی نماینده فرماندار ابراز کرد: مدافعان سلامت، جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا (پیشگیری و درمان) هستند. کادر درمان بیمارستان ها تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامت خود را نیز در کف اخلاص گذاشته اند.

تلاش های صادقانه، ایثار و جانفشانی کادر درمان بر کسی پوشیده نیست و این عزیزان در این ایام خالصانه و بی هیچ چشمداشتی به بیماران خدمت میکنند. وی افزود: مردم قدرشناس هیچ گاه خدمات ارزشمند شما در این روزهای سخت را فراموش نخواهند کرد. فرصت مغتنمی است ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت کادر درمان و ارج نهادن و قدردانی از خدمات ارزنده و بی شائبه سرکار عالی از ابتدای شیوع کرونا تا هم اکنون، این لوح سپاس را اهداء نماییم. امید است در سایه توجهات حضرت حق همواره تندرست و سرفراز باشید.

 

تقدیر فرماندار


تقدیر فرماندار

۱۸ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۵۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید