سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۷

اخبار

دیدار ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان با امام جمعه شهرستان در دهه امامت و ولایت

رئیس بهداشت و درمان و چند تن از همکاران، در دهه امامت و ولایت و در آستانه فرا رسیدن عید غدیر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، مدیریت و کارکنان این مرکز، در ایام مبارک دهه امامت و ولایت و در فاصله اعیاد قربان و غدیر، با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام سید احمدی دیدار و گفتگو کردند.

در  این دیدار ابتدا حاج آقا سید احمدی ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک بمناسبت دهه مبارک امامت و ولایت و اعیاد فرخنده، در زمینه فلسفه وجودی عید قربان و غدیر سخن گفتند. وی افزود: واقعه غدیر به عنوان بزرگترین عید همه جهان اسلام شمرده می شود.

سپس دکتر فرحناز عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان ضمن تبریک دهه امامت و اعیاد قربان و غدیر، گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در  این مرکز درمانی از زمان ابتدای شیوع کرونا و خدمات و پشتیبانی های انجام گرفته تا کنون، ارائه داد.

در ادامه آمنه فتحعلی پور، دبیر شورای فرهنگی بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان، در خصوص برنامه های مذهبی_فرهنگی اجرا شده در این ایام، در این بهداشت و درمان سخنانی ایراد کرد.

 در پایان پیام ظاهری فرمانده بسیج بهداشت و درمان گزارش مختصری در ارتباط با برنامه های فرهنگی_اجتماعی این پایگاه در این ایام ارائه داد.


hlhl [lui

hlhl

 

۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۰۱
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۶۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید