سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۴
 

اخبار

خدمات پزشکی در بیمارستان های صنعت نفت سطح بندی می شود

مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت، ازآغازطرح سطح بندی خدمات پزشکی در بیمارستان های صنعت نفت خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت،  مهدی هاشمی مدیرعامل  سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت ، در بازدید از بیمارستان نفت آغاجاری گفت:  با توجه به شاخص های اقتصاد سلامت، سطح بندی  خدمات پزشکی در بیمارستان های صنعت نفت ضروری است.

 وی با اشاره به جایگاه بیمارستان نفت آغاجاری در منطقه امیدیه  گفت:  این بیمارستان  و درمانگاه های زیر مجموعه ، در مناطق عملیاتی  تولید نفت قرار دارند، از این رو  براساس  سطح بندی ها ، خدمات اورژانس در این بیمارستان صنعت نفت ، باید به بهترین  شکل  و بالاترین سطح  به جمعیت تحت پوشش ومراجعین غیر شرکتی ارایه شود تا زمان طلایی  درمان در موارد  درمانی اورژانسی از بین نرود.

دکتر هاشمی درجلسه بررسی مشکلات  کارکنان بیمارستان نفت آغاجاری  بر تعامل و ارتباطات بیشتر این بیمارستان و بیمارستان نفت اهواز تاکید کرد و گفت:  از حضور پزشکان و متخصصان  بیمارستان  اهواز دربیمارستان  آغاجاری نیز استفاده شود که این امرمورد موافقت دکتربهرام دهقان رئیس بیمارستان  اهواز قرار گرفت.

همچنین بهرام  دهقان دراین نشست، اصلاح ساختارها  در راستای بهبود  سیستم درمانی نفت را ضروری عنوان کرد و افزایش  رضایتمندی  از خدمات درمانی در مناطق عملیاتی  نفت را مهم ارزیابی کرد که با تعامل میان مناطق مختلف بهداشت و درمان  صنعت نفت حاصل می شود.

لازم به ذکر است  که در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان  بهداشت ودرمان  صنعت نفت  از  بیمارستان آغاجاری،  کارکنان این بیمارستان نیز مسائل و مشکلات خود را با  وی مطرح کردند که دکترهاشمی ،  در این خصوص اعلام  کرد برای حل مشکلات مساعدت می شود.

۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹
تعداد بازدید : ۲۳,۵۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید