سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۴۶
 

اخبار

جلسه کمیته راهبردی مدیریت پاندمی کووید 19 در ستاد سازمان

نخستین نشست هم اندیشی کمیته راهبردی مدیریت پاندمی کووید 19 با حضور مدیرعامل، مدیران و روسا سازمان و صاحب نظران با بررسی روش های بهبود مدیریت و راه کارهای عملیاتی در ستاد سازمان برگزار شد.

با توجه به مأموریت سازمان که حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان و خانواده محترم ایشان در صنعت نفت است و تداوم پاندمی و تأثیر آن در تمامی حوزه های عملکردی و زندگی فردی و اجتماعی این نشست برگزار شد تا  یکی از خروجی های این کمیته (در طول زمان پاندمی و پس از آن ) اصلاحات ساختاری مراقبت های سلامت در جمعیت تحت پوشش وزارت نفت باشد.

این کمیته با 15 عضو اصلی و 5 نفر عضو مشورتی به صورت ماهیانه تشکیل جلسه خواهد داشت و فرآیند اجرایی مصوبات کمیته با مشارکت کمیته های مدیریت شرایط اضطراری در سطح مناطق سازمان تکمیل خواهد شد .

وظایف کمیته راهبردی کووید 19 شامل : سیاست گذاری و تعیین راهبردهای سازمانی ، تعیین سطح  اضطرار در بحران های نوین و فراگیر، تأمین منابع و ارزیابی درخواست ها و نیازهای عملیاتی ، پشتیبانی ستادی مناطق عملیاتی و حمایت از فرمانده صحنه ، انتخاب روش های جدید درمان و خدمات تشخیصی وایمن سازی جامعه ، تعیین و بکارگیری پیمانکاران تخصصی و مشاوران جهت پشتیبانی علمی و اجرایی و  تعامل با سازمان ها، دستگاه ها و وزارتخانه ها در راستای نظارت بر مدیریت کیفی پاندمی است.

در این نشست دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان با تاکید بر وحدت رویه  در مدیریت پاندمی کرونا گفت : استفاده از تجربیات و ارزیابی عملکرد ها میتواند باعث بکارگیری روش های مدیریتی بهینه با توجه به امکانات و تجهیزات باشد.

دکتر حبیب اله سمیع متخصص بیماری های داخلی بیمارستان صنعت نفت تهران ، گزارش عملکردی از برنامه های اجرایی خود در زمان تصدی مدیرعاملی در سازمان ارائه کرد و گفت : از زمان شروع اپیدمی ویروس کرونا خوشبختانه حتی یک بیمار هم بیمارستان های دیگر ارجاع داده نشد و تمامی امکانات برای ارائه خدمات فراهم بوده است.

در ادامه دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز،دکتر رضا شهرامی معاون درمان و دارو بیمارستان صنعت نفت تهران و دکتر پیمان فریدنیا رییس HSE  و سلامت کار گزارشی از روند ارائه خدمات،امکانات ، تجهیزات،روش های مدیریتی و روش های استراتژیک حفظ و ارتقا سلامت بعد از پاندمی کرونا ارائه کردند.

گفتنی است در ادامه جلسه با حضور اعضا در خصوص چالش های تامین واکسن کووید 19 و معیار های کیت تشخیص سریع آنتی ژن کووید 19  جهت مناطق عملیاتی بحث و تبادل نظر شد.


خبر جلسه کمیته  5
خبر جلسه کمیته  4
خبر جلسه کمیته  3
خبر جلسه کمیته  2
۲۳ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۴۸
تعداد بازدید : ۲۴,۴۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید