سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۲۱
 

اخبار

صدای مشاور در مرکز سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران راه اندازی شد

مسئول مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران از راه اندازی سیستم سامانه صدای مشاوره در این مرکز خبر داد.

سیده زهرا فاطمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار داشت: صدای مشاور مرکز سلامت روان بهداشت و درمان و صنعت نفت گچساران با شماره تماس ۲۱۰۰۰ هم اینک از ساعت ۷ونیم صبح تا ۱۴ آماده پاسخگوئی به مردم می باشد.

وی اظهار داشت: راهنمایی و مشاوره در زمینه فردی، خانوادگی، ازدواج، فرزند پروری، تحصیلی، آموزشی و روانشناختی از جمله خدمات صدای مشاور است.
فاطمی افزود: هم اکنون ۶ مشاور شامل روانشناس بالینی، مشاور راهنمایی و مشاور آموزشی و تحصیلی و یک پزشک متخصص اعصاب و روان در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه این مرکز به صورت عملیاتی اداره می شود، افزود: در این مرکز کارشناس گفتاردرمانی و کاردرمانی نیز فعالیت دارند.
ارائه یکهزار و ۷۷۰ خدمات مشاوره توسط مرکز مشاوره صنعت نفت گچساران
فاطمی در ادامه گفت: یکهزار و ۷۷۰ مورد خدمات مختلف توسط مرکز مشاوره و سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه به خانواده های نفت و گاز گچساران ارائه شده است.
فاطمی با اعلام اینکه از این تعداد مشاوره  ۹۴۲ مورد روانشناسی و مشاوره، ۴۵۰ مورد کاردرمانی و ۳۷۸ مورد گفتاردرمانی بوده است، تصریح کرد: بیشترین فراوانی مراجعات به ترتیب در ماههای مرداد، مهر و تیرماه صورت گرفته است.
وی در ادامه یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا و سرعت و نحوه انتشار آن آمار مراجعات حضوری به این مرکز از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۳ درصد کاهش  و در مقابل مشاوره تلفنی افزایش داشته است.
فاطمی یادآور شد: در مرکز مشاوره و سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران خدماتی از جمله مشاوره خانواده، زوج‌درمانی، خانواده‌درمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودکان، نوجوانان و جوانان، ازدواج، مشاوره شغلی، مهارت‌های زندگی، روان‌درمانی، روان‌سنجی، گفتاردرمانی، توانبخشی و بازتوانی جسمی و حرکتی، آموزش شاغلین و پژوهش ارائه می‌شود.
وی از اقدامات و پشتیبانی مدیرعامل، مدیر خدمات، رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز، رئیس و مدیر روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران جهت راه اندازی این سامانه قدردانی کرد.
 در حال حاضر افزون بر ۱۳ هزار نفر اعم از کارکنان شاغل و افراد تحت پوشش و کارکنان بازنشسته و افراد تحت تکلف از خدمات مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بهره می برند.

۲۳ دی ۱۳۹۹ ۰۷:۰۷
تعداد بازدید : ۲۴,۹۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید