سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۰

اخبار

غبارروبی گلزار شهداء مسجدسلیمان بمناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان نفت، بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مزار مطهر شهدای نفتون را عطرافشانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، همزمان با ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم گلباران و گلاب پاشی گلزار شهدای گرانقدر منطقه نفتون، با حضور رئیس بهداشت و درمان و کارکنان این مرکز درمانی برگزار گردید.

پس از نوحه سرایی به این مناسبت توسط مداح اهل بیت(آقای بهداروند)، حاج آقا حسنی امام جماعت بیمارستان نفت مسجدسلیمان بیان داشت: از ویژگی های بارز سردار سلیمانی ولایت پذیری، اخلاص، تقوا و بصیرتش بود که او را ممتاز کرد. وی با تاکید بر ادامه راه شهدا عنوان کرد: اگر امروز در کشور اسلامیمان آرامش و امنیت داریم به دلیل رشادت ها و شجاعت های این عزیزان است و نسل امروز با پیروی از مکتب سردار سلیمانی، راه این شهید والامقام و دیگر شهیدان را ادامه خواهند داد.

در پایان این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود، حاضرین با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و ضمن بیعت با رهبر معظم انقلاب با آرمان های شهداء تجدید میثاق نموده و یادشان را گرامی داشتند.

سالگردشهیدسلیمانی


سالگردشهیدسلیمانی
غبارروبی سالگردسلیمانی

۱۴ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۴۹
تعداد بازدید : ۵۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید