سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۵

اخبار

تجلیل مدیر عامل شرکت بهره برداری منطقه از کادر پرستاری بیمارستان نفت مسجدسلیمان

بمناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، مدیر عامل شرکت بهره برداری منطقه و همراهان با حضور در بیمارستان نفت، به مقام شامخ پرستار ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت، در مراسمی که به مناسبت میلاد مبارک حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در این مرکز برگزار گردید، مهندس ناصری میدیر عامل منطقه، مهندس مولایی شهردار مسجدسلیمان  و چند تن از مسئولین، از پرستاران حاضر، به نمایندگی از سایر پرستاران و کادر درمان تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

در این برنامه ابتدا دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان ضمن تبریک روز پرستار اظهار کرد: در ایام شیوع کرونا، اهمیت پزشکی و پرستاری برای تمام جهان روشن تر شد. وی ضمن آرزوی سلامت و پایداری کادر درمان و خصوصا پرستاران عزیز گفت: امیدواریم مسیر مبارزه با بیماری کووید-19 در دنیا به سمتی برود که زحمت مضاعف ایشان کاسته شده و بحران کرونا بخوبی پشت سر گذاشته شود.

سپس مهندس قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز منطقه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: فعالیت در عرصه سلامت و بهداشت، یک عمل خداپسندانه و جهادی است و فعالان این عرصه همواره با فداکاری و تعهد بی مانند خود، در راستای حفظ سلامت مردم گام بر میدارند و پرستاران این مرکز درمانی بحق از ابتدای شیوع کرونا تا هم اکنون خوش درخشیده اند. ما همیشه مدیون زحمات و فداکاری های این قشر زحمتکش هستیم.

در ادامه پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان نیز با تبریک روز پرستار ابراز کرد: نقش پرستاری در نظام سلامت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین منزلت و جایگاه پرستار باید حفظ و مورد تکریم قرار بگیرد. وی افزود: جهت تجلیل از زحمات این پرسنل زحمتکش یک خیابان به نام پرستار نامگذاری خواهد شد.

در پایان با اهداء سبد گل از زحمات شبانه روزی کادر پرستاری قدردانی شد.

پرستار-ناصری

پرستار-ناصری

پرستار-ناصری

پرستار-ناصری
پرستار-ناصری

پرستار-ناصری

پرستار-ناصری

پرستار-ناصری
پرستار-ناصری

۳ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸
تعداد بازدید : ۷۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید