سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۹

اخبار

دکتر هاشمی به مسجد سلیمان سفر کرد

مدیرعامل سازمان در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان به شهر مسجد سلیمان سفر کرد و از نزدیک روند ارائه خدمات ، چالش ها و مشکلات قدیمی ترین بیمارستان صنعت نفت رو مورد بررسی قرار داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر مهدی هاشمی مدیرعامل این مجموعه ضمن بازدید از بیمارستان مسجد سلیمان در جلسه ای با حضور قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  ، دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و فرحناز عزیزی دوست رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان ، مشکلات و چالش های این مرکز را مورد بحث و بررسی قرار داد .

وی با تاکید بر اهمیت نقش سازمان بهداشت و درمان بعنوان پشتیبان عملیات صنعت نفت گفت : باید مراکز درمانی در حوزه های عملیاتی قوی عمل کنند ، وظیفه ذاتی سازمان پشتیبانی از سلامتی و درمان کارکنان شریف صنعت نفت است .

مدیرعامل سازمان بیان کرد : همگرایی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  با بهداشت و درمان میتواند منجر به افزایش میزان رضایت مندی و ارائه خدمات با کیفیت شود.

دکتر هاشمی اظهار داشت : تاکید ما تقویت نقاط قوت مراکز درمانی در مناطق عملیاتی است ، با همکاری رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بعنوان  ناظر و هماهنگ کننده در استان خوزستان ، مشکلات و چالش ها در اسرع وقت اطلاع رسانی و راه حل آن بررسی خواهد شد.

قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  با اشاره به اهمیت فعالیت این مجموعه در آن منطقه  گفت : شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از زیر مجموعه های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و قدیمی ترین بشمار میرود و بعنوان شرکت برتر در حوزه تولید و رعایت الزامات HSE  انتخاب شده است .

وی نیز با اشاره به نقش و تأثیر فعالیت‌ بیمارستان به کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنان افزود : توجه به نیروی انسانی و تلاش برای حفظ و انگیزه‌بخشی به این سرمایه واقعی و بی‌تکرار صنعت نفت از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار داشت  : بیمارستان نفت مسجدسلیمان نیز از دیرباز تاکنون منشا خدمات مختلف پزشکی، بهداشتی و درمانی به جامعه کارکنان صنعت نفت و همچنین شهروندان بوده و به‌عنوان نماینده این جامعه از مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تقاضا داریم با توجه به بزرگی خانواده صنعت نفت، با جدیت به دنبال ایجاد فضای مناسب و تجهیزات کافی در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمان در این منطقه باشند.

ناصری خاطر نشان کرد : به منظور کاهش دغدغه‌های کارکنان به ‌عنوان سرمایه‌های بی‌بدیل برای  دریافت خدمات با کیفیت پزشکی و درمانی ، در کنار بهداشت و درمان صنعت نفت برای رفع مشکلات و چالش ها همگام هستیم.

دکتر فرحناز عزیزی دوست رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان با تقدیر از سفر مدیرعامل سازمان به منطقه گفت : با توجه به اینکه بیمارستان نفت از قدیمی ترین بیمارستان ها در این صنعت به شمار میرود و همیشه خدمات با کیفیت ارائه میدهد توقع در این است که این راه ادامه داشته باشد.

وی افزود : همچنان علی رغم برخی کمبود ها و مشکلات ، کماکان انتخاب اول کارکنان و مردم بومی برای دریافت خدمات درمانی بیمارستان صنعت نفت مسجد سلیمان است ، امیدواریم با حمایت های مدیرعامل سازمان و همراهی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان شرایط برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت فراهم شود.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان تصریح کرد : در حال حاضر علاوه مشکلات فیزیکی ساختمان بیمارستان ،  کمبود تجهیزات و نیروی انسانی از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روند ارائه خدمات درمانی است.

گفتنی است در پایان این جلسه بمناسبت گرامیداشت روز پرستار ، از پرستاران داوطلب که به  بیمارستان 22 بهمن مسجد سلیمان منتقل و در بخش کووید 19 ارائه خدمت کردند تقدیر شد و پرستاران در محیطی دوستانه مشکلات و چالش های خود را با مدیرعامل سازمان مطرح کردند.
۱ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۱۴
تعداد بازدید : ۶۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید