سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۶

اخبار

دیدار فرمانده سپاه ناحیه شهرستان با پرستاران بیمارستان نفت مسجدسلیمان بمناسبت ولادت زینب کبری(س)

فرمانده سپاه منطقه، رئیس بسیج ادارات شهرستان و همراهان، بمناسبت میلاد خجسته ی حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با پرستاران این مرکز درمانی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، سرهنگ حسینی، فرمانده سپاه ناحیه بهمراه سرهنگ مرادی رئیس بسیج ادارات شهرستان و هیئت همراه در ایام گرامیداشت میلاد با سعادت بانوی صبر و شکیبایی، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور در این بیمارستان ضمن تبریک و تهنیت، با اهداء لوح و شاخه گل از پرستاران شاغل در این مرکز درمانی تجلیل کردند.

در این دیدار سرهنگ سید عبذالمطلب رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب کبری(س) و بزرگداشت روز پرستار، از خدمات ارزنده قشر پرستار خصوصا در ایام بحرانی مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر نمود و اظهار داشت: سلامت مردم و جامعه مدیون خدمات شبانه روزی این عزیزان است.

سرهنگ مرادی رئیس بسیج ادارات شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن تبریک و تهنیت میلاد اسوه اخلاق و شجاعت، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، این مناسبت را فرصتی برای تجلیل از زحمات سخت کوشان مدافعان سلامت عنوان کرد. وی بر پیروزی جامعه در مقابل کووید ۱۹با همراهی هم  ابراز امیدواری نمود.

در پایان با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر از زحمات کادر پرستاری تقدیر و تشکر بعمل آمد.


پرستار-سپاه
پرستار-سپاه

 

۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۰۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید