سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۶

اخبار

گرامیداشت روز جهانی معلولان (13 آذر ) در بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان

در آستانه فرارسیدن سیزدهم آذر و روز جهانی معلولین، از معلولان این مرکز درمانی در دفتر ریاست تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان، جلسه بزرگداشت 13 آذر و  روز جهانی معلولان، امروز با حضور رئیس بهداشت و درمان، سرپرست پشتیبانی، رئیس روابط عمومی و مددکار اجتماعی برگزار شد و طی این نشست از همکاران معلول یا دارای افراد خانواده معلول با اهداء لوح تقدیر، قدردانی بعمل آمد.

در این آیین ابتدا دکتر عزیزی دوست ضمن تبریک فرارسیدن هفته جهانی و روز جهانی افراد دارای معلولیت، به این نکته اشاره کرد که معلولیت به معنای محرومیت نیست، بلکه ویزگی متفاوتی است که از روی حکمت آفریدگار هستی در خلقت برخی انسان ها نهاده شده است. معلول آمده است تا ثابت کند که می تواند جزء بهترین ها باشد گرچه از نظر فیزیکی محدودیت هایی دارد اما با ایمان، اراده و پشتکارخویش می تواند با افتخار به دیگران خدمت نماید.

در ادامه سیمین صالحی مددکار اجتماعی این مرکز درمانی با تبریک روز جهانی معلولین به همکاران حاضر و خانواده های صبورشان، اظهار داشت: روز جهانی معلولان در حقیقت روز تکریم از افرادی است که با وجود مشکلات جسمی، با توکل به عنایات پروردگار و تکیه بر اراده محکم و خودباوری در عرصه های گوناگون جامعه و محیط کاری  بخوبی ایفای نقش می کنند.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از خدمات شایسته این عزیزان قدردانی شد.

روز معلولان99

روز معلولان99

روز معلولان99

روز معلولان99

۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳
تعداد بازدید : ۷۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید