سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۷

اخبار

برگزاری جلسه کمیته های بیمارستانی در بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

اعضای کمیته های بیمارستانی با حضور در دفتر ریاست بهداشت و درمان تشکیل جلسه دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، اعضای کمیته های اورژانس(تعیین تکلیف، تریاژ)، کمیته دارو، درمان و تجهیزات پزشکی، کمیته اقتصاد دارو درمان و تجهیزات پزشکی و کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای با حضور دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان برگزار گردید.

در این جلسه دبیران کمیته های مذکور ضمن صحبت در خصوص اقدامات صورت گرفته برای اجرای مصوبات جلسه قبل، پیشنهادات جدیدی جهت مجهزتر نمودن بیمارستان برای مقابله با بیماری کرونا ارائه دادند.

دکتر صفاری دبیر کمیته دارو، درمان و تجهیزات پزشکی پیشنهاد داد داروی " رسیژن " که جهت بیماری کرونا کاربرد دارد به فارماکوپه بیمارستان اضافه گردیده و نسبت به تامین آن اقدامات لازم صورت گیرد.

در ادامه تهیه خط مشی و روش " ملاقات بیماران در ایام شیوع کرونا " توسط آمنه فتحعلی پور دبیر کمیته اخلاق پزشکی پیشنهاد شد و پس از بحث و بررسی مورد تصویب قرار گرفت.

در پایان دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان نیز با تاکید بر صرفه جویی اقتصادی در فرآیندهای خرید دارو و تجهیزات پزشکی، پیشنهاد تهیه گان یکبار مصرف را از داخل شهرستان ارائه داد که مورد تایید قرار گرفت. لازم بذکر است: تهیه گان یکبار مصرف از خود شهرستان بسیار مقرون به صرفه تر از تهیه آن از تهران و یا سایر شهرستان ها می باشد.


کمیته ها آبان
کمیته ها آبان
کمیته ها آبان

 

۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵
تعداد بازدید : ۵۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید