سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۴

اخبار

بازدید فرماندار، نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از بیمارستان نفت مسجدسلیمان

دکتر پاکدل، دکتر ورناصری و دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از بیمارستان صنعت نفت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان، دکتر پاکدل فرماندار شهرستان، دکتر ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلام و دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور بهمراه هیئتی از بیمارستان صنعت نفت بازدید کردند.

فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای جلسه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم تا تعامل بین بخشی را ایجاد کنیم و با یک همکاری منسجم بین همه ادارات و بیمارستان ها این مسئله را مدیریت منیم که خوشبختان ههمین امر محقق شد و همه مراکز درمانی بخوبی در کنار هم در حال خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که تعداد مبتلایان در مسجدسلیمان روند صعودی ذاشته است احتساب بیماران شهرستان های اندیکا و لالی و همچنین حضور مردم در تجمعات و فاتحه خوانی است که در روزهای گذشته همانند قبل تصمیمات خوبی اتخاذ گردید و محدودیت ها در شهرستان مجددا تشدید شدند و انتظار داریم از پزشکان متخصص شاغل در بیمارستان 22 بهمن که در بیمارستان نفت هم خدمت رسانی کنند تا شاهد خدمات رسانی بیشتری به شهروندان عزیز باشیم.

در ادامه دکتر ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت شهرستان اظهار داشت: این عزیزان بدون هیچ ابایی علی رغم همه محدودیت ها و مشکلات، صادقانه و خالصانه در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به قرار گرفتن مسجدسلیمان در وضعیت فوق قرمز و بحرانی عنوان کرد: از همه شهروندان عزیز و شریف شهرستان می خواهم توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع گردد.

عضو کمیسیون انرژی مسجدسلیمان گفت: مسجدسلیمان حق بزرگی به گردن ایران و خاورمیانه دارد چرا که بیش از 110 سال به اقتصاد آنها کمک کرده است. مسجدسلیمان از لحاظ داشتن بیمارستان و مراکز درمانی از 100 سال گذشته بسیار غنی بوده است، اما امروز وضعیت فعلی درمان در حوزه مسجدسلیمان بزرگ با داشتن 1265 روستا خوب نیست.

وی ادامه داد: به هیچ وجه مشکلات حوزه بهداشت و درمان مسجدسلیمان را رها نخواهم کرد و همه همه تلاش خود را خواهیم کرد تا وضعیت درمان شهرستان بخوبی تقویت شود.

دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در این جلسه گفت: از پیگیری و تلاش های فرماندار مسجدسلیمان در جهت ایجاد همدلی در حوزه درمان شهرستان تشکر می کنم و پیشنهاد ما این است که بیمارستان 22 بهمن برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داده شود و بیمارستان نفت و شفا بعنوان پشتیبان حضور داشته باشند.

وی افزود: برای کاهش مراجعات بیماران از لالی به شهرستان مسجدسلیمان، بزودی بیمارستان امید لالی را تقویت خواهیم کرد تا بتوانیم از این مرکز بخوبی استفاده کنیم. دکتر ابول نژادیان ادامه داد: تا پایان بهمن ماه سال جاری، یک بیمارستان محلی با کیفیت در اندیکا احداث خواهد شد تا بتوانیم مراجعات بیماران این مناطق را به مسجدسلیمان کاهش دهیم.

در این بازدید دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن خوشامدگویی، اظهار داشت: با توجه به قدمت بالای این مرکز در خدمت رسانی خالصانه در امر بهداشت و درمانبه هموطنان و نیت خیرخواهانه کمک به شهروندان عزیز در بحث مبارزه با بیماری کووید-19، این مرکز درمانی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، اقدام به ارسال کمک های تجهیزاتی، نیروی انسانی و اعزام آمبولانس به بیمارستان 22 بهمن شهرستان نموده است.

رئیس بهداشت و درمان ادامه داد: با اتگاء به سرمایه های نیروی انسانی تلاشگر و با انگیزه خدمت رسان، با تمام قوا در خدمت به هموطنان همچون گذشته و با جدیت بیشتری از هیچ کمکی ذریغ نورزیده و در این راه بیش از پیش خواهیم کوشید.

دکتر ابول نژادیان
دکتر ابول نژادیان

دکتر ابول نژادیان
رسانه جدید

۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶
تعداد بازدید : ۷۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید