سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۰

اخبار

تقدیر از رئیس و پرسنل اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

بمناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی و هفته HSE رئیس بهداشت و درمان و هیئت همراه با حضور در این اداره از ریاست و کارکنان اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت بهره برداری منطقه قدردانی بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، در گرامیداشت هفتم مهرماه روز ملی ایمنی،آتش نشانی و هفته HSE دکترعزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان، دکتر مدیح رئیس طب کار و HSE بهداشت و درمان، آمنه فتحعلی پور رئیس روابط عمومی و سیمین صالحی مددکار اجتماعی این مرکز در اداره ایمنی، آتش نشانی شرکت بهره برداری حضور پیدا کردند و ضمن دیدار با ایشان، با اهداء گل از خدمات شبانه روزی کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.

دکتر عزیزی دوست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و روز ملی ایمنی و آتش نشانی و تقارن این دو مناسبت و همچنین تبریک انتصاب به رئیس جدید، از کارکنان این اداره به عنوان مدافعان حوادث نام برد و اظهار داشت: پرسنل سخت کوش و خدوم این واحد در تمام شبانه روز با ایثار و از خود گذشتگی برای ایجاد آرامش کارکنان و خانواده صنعت نفت و همچنین سایر همشهریان و همنوعان خود در تلاش هستند تا ما به دور از استرس زندگی را پیش ببریم.

فرید غلامی، رئیس اداره ایمنی، آتش نشانی نیز ضمن خیر مقدم به رئیس بهداشت ودرمان و همراهان، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و اظهار کرد: مجموعه بهداشت و درمان همیشه و خصوصا از زمان شروع بیماری کووید-19 و مبارزه با این ویروس منحوس خط مقدم جبهه سلامت هستند. برای این عزیزان آرزوی توفیق و برای آن دسته از عزیزانی که جان خود را از دست دادند آرزوی مغفرت می نمایم.

وی با اشاره به تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین این مرکز و مجموعه بهداشت و درمان ابراز نمود: این اداره آمادگی دارد آنچه در توان است در بحث سلامت پرسنل و مردم بکار گیرد تا این همکاری مطلوب تر شده و این روند ادامه داشته باشد. 

 

ایمنی وآتش نشانی

ایمنی وآتش نشانی

ایمنی وآتش نشانی

 

 
۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷
تعداد بازدید : ۱,۰۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید