سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۹

اخبار

مراسم تقدیر از مدافعین سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان در هفته دفاع مقدس

در ششمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور رئیس بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین از مدافعان سلامت این مرکز درمانی قدردانی بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان، بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، طی مراسمی از تلاش های بی وقفه فرماندهان بسیج، کادر درمانی و پرسنل اداری، تاسیساتی و خدماتی  در راستای مبارزه با بیماری منحوس کرونا تجلیل شد.

دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان، ضمن تبریک ایام و یادآوری رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس  و همچنین ضمن گرامیداشت شهدای سلامت اظهار داشت: با بروز بیماری کرونا، جامعه بیش از پیش متوجه فداکاری های کادر درمان و جامعه پزشکی شد. 

وی افزود: اینجانب بر حسب وظیفه لازم دانستم از خدمات این تلاشگران و مدافعین عرصه سلامت که شبانه روز دور از خانواده در کمک به بیماران کوشش می کنند، تقدیر کنیم.

ایشان ادامه داد: همت این عزیزان ستودنی است و ما و همه مردم عزیز نیز با درک این موضوع با حمایتهای معنوی خود تشکر ویژه خود را از زحمات ارزشمند مدافعین سلامت ابراز می دارند. این قشرفداکاردر عرصه مقابله بابیماری کووید-19 ونجات جان مردم تاکنون زحمات فراوانی کشیده اند.

در ادامه مراسم به پاس قدردانی از خدمات کلیه پرسنل زحتکش این بهداری با اهداء لوح تقدیر به مسئولین بخش ها و واحدها به نیابت از سایر همکاران، از ایشان تجلیل شد.

 

تجلیل مدافعان سلامت

تجلیل مدافعان سلامت

۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۴
تعداد بازدید : ۷۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید