سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۰۱
 

اخبار

کسب رتبه برتر پایگاه مقاومت بسیج خواهران صنعت نفت مسجدسلیمان

پایگاه مقاومت کوثر خواهران صنعت نفت برای دومین سال متوالی موفق به دریافت رتبه برتر در شهرستان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، در راستای تحقق تدابیر فرمانده کل قوا، بر اساس ارزیابی های انجام شده، در دومین سال پیاپی، پایگاه کوثر خواهران صنعت نفت به فرماندهی آمنه فتحعلی پور به عنوان موفق ترین پایگاه اداری در سطح ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در جشنواره شهرستانی مالک اشتر معرفی شد.

در این جشنواره که با حضور سرهنگ پاسدارحاجتی معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج)، سرهنگ پاسدار رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان و جمعی از پاسداران، سرهنگ پاسدارمرادی مسئول حوزه بسیج کارمندی ناحیه مقاومت مسجدسلیمان، مسئولین حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه ها و بسیجیان این شهرستان در تالار اجتماعات باشگاه نفت برگزار شد، از خواهر فتحعلی پور فرمانده بسیج خواهران صنعت نفت، با اهداء لوح تقدیر، قدردانی شد.

لازم به ذکر است: در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از هنرهای دستی و اشتغال خانگی و دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج نیز برپا بود.

روابط عمومی بهداشت و درمان ضمن تبریک کسب این رتبه برجسته که مدیون و مرهون تلاش های صادقانه و بی وقفه کلیه بسیجیان این مرکز می باشد، از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و موفقیت مسئلت می نماید. 

  

بسیج برتر98

بسیج برتر98
بسیج برتر98
بسیج برتر98
بسیج برتر98

بسیج برتر98
بسیج برتر98
بسیج برتر98

بسیج برتر98

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۱۸
تعداد بازدید : ۱,۱۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید