سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۳۶

اخبار

تقدیر از پزشک فعال در عرصه مقابله با کرونا

طی آیینی با اهداء لوح تقدیر از پزشک متخصص داخلی شاغل در این مرکز درمانی که از شیوع کرونا تا کنون فعالانه مشغول انجام وظیفه است، قدردانی بعمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان، با اهداء لوح تقدیر از خدمات دکتر ندا مکوندی در عرصه مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کووید – 19 تشکر کرد. دکتر مکوندی متخصص بیماریهای داخلی بعنوان فوکال پوینت بیمارستان نفت طی مدت 5 ماه گذشته همزمان با شیوع پاندمی کرونا، فعالانه در کلیه ی عرصه های تشخیص، مراقبت و درمان حضور داشته و مخلصانه در این مورد گام برداشته است.
دکتر عزیزی دوست طی سخنانی ابراز کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند. زحمات جامعه پزشکی کشور برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است. دکتر مکوندی بدون هیچ چشمداشتی در پی احساس مسئولیت اجتماعی، در بیمارستان های شهرستان حضور فعال و ایثارگرانه دارند و برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم و بیماران تلاش می کنند.
اینجانب از زحمات ایشان که خطرات احتمالی را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و کمک به بیماران آمدند صمیمانه قدردانی کرده واز درگاه پروردگار برایشان سلامتی و موفقیت و برای بیماران بهبودی کامل خواستارم.

 

پزشک فعال در کرونا

 

 

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۷۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید