سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۷

اخبار

شرکت مدیریت وکارکنان بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان در پویش ملی من ماسک میزنم

با توجه به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا و الزامی بودن استفاده از ماسک در ادارات و اماکن عمومی، با اعلام پویش " من- ماسک- می زنم "، همکاران این مرکز برای حفظ سلامت خود و دیگران و کمک به کادر درمانی کشور به این پویش پیوستند و بر استفاده همگانی از ماسک در مکان های عمومی تاکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، با گرامیداشت خدمات مدافعان سلامت که در ماه های اخیر در خط مقدم دفاع از سلامت مردم نقش داشتند و برای پاسداشت تلاش ها و فداکاری های این عزیزان و همدلی با ایشان، کارکنان این مرکز درمانی در پویش ملی من ماسک میزنم شرکت فعال داشتند.
دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان با پیوستن به پویش من ماسک میزنم، در این خصوص گفت: مشارکت در امور اجتماعی، نوعی تعهد و پذیرش و مسئولیت فردی و اجتماعی است که همه افراد ناگزیر از آن هستند. وی اظهار داشت: همه عضوی از کمپین من ماسک میزنم هستند و باید برای حفظ سلامتی خود و خانواده و همه افراد جامعه تلاش  کنند.
رئیس بهداشت و درمان افزود: راههای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا شستشوی مداوم دست ها با آب و صابون، پرهیز از حضور در اجتماعات غیر ضروری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مهم ترین آنها استفاده همگانی از ماسک به خصوص هنگام حضور در اماکن عمومی می باشد.
وی ادامه داد: امیدواریم همه ضمن رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی که به کاهش شیوع بیماری کووید 19 منجر می شود، زحمات و تلاش های مدافعان سلامت را ارج گذاری کنیم.

 

پویش ماسک

پویش ماسک

 
۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۲۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید