سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۳۰
 

اخبار

فرشتگان نجات و خدمتگزاران بی ادعا

وجودش همچون کبوتری آرام بخش بالین بیماران است. روحش تسکین دردهای بزرگی است که گاهی مرهمی می شود برای دل های بیقرار. دستش حکایت نوازش خوبی هایی است که سرشار از عاطفه، مهر و عطوفت است.

اگر همچون قطرات شبنم قدری بر گل های پژمرده همچون باغبانی بتابد شاید که نه به قطع می تواند گلی را از پژمردگی نجات دهد. تو چه زیبا اسوه صبر و مقاومت هستی و امروز در چنین روزهای سخت مدافع سلامت.

امروز وظیفه خطیر پرستاریت صد چندان شده و همه جا از ایثار و گذشت قابل تحسینت می گویند. برگ های تاریخ بشریت را که ورق میزنی همه جا ردپای فداکاری و گذشت قابل تحسینت بوده و هست. تاریخ این مرز و بوم نیز از ابتدا تاکنون همیشه شاهد جان فشانی و از خود گذشتگی های پرستوهای عاشقی بوده که وظیفه امداد رزمندگان زخمی و با غیرت میهن اسلامی را بر عهده داشته اند. پرستاران بی ادعا گاهی در میدان جنگ در کنار کبوتران تیرخورده ۸ ساله خوش درخشیدند و گاهی نیز نقش مادری فداکار را در کنار قوم و خویش بیمار به عنوان سنگ صبوری بازی کردند و اما در همین اوضاع آشفته کنونی که  خستگی را شرمسار پایداری و استقامت کرده اند می توان در مقابل این همه فداکاری و جانبازی فقط بگوییم خسته نباشید! چراکه زبان قادر به توصیف این همه شجاعت و غیرتمندی نیست .این روزها کادر درمانی در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

خدا قوت به همکاران بی ادعا و خستگی ناپذیر که داوطلبانه برای نجات جان بیماران و بدون هیچ چشم داشتی ترک وطن کرده و در سنگر خدمت رسانی در نقطه ایی دیگر آستین همت بالا زدند.

با برخی از این همکاران آشنا میشویم

دکتر اصغر سودی متخصص عفونی شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور،محل اعزام بیمارستان ماهشهر

دکتر سودی دکتر رضا شهرامی متخصص بیهوشی شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران ، محل اعزام بیمارستان ماهشهر

دکتر شهرامی

دکتر محمد برکتی متخصص بیهوشی  شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران ، محل اعزام بیمارستان ماهشهر

دکتر برکتی

یاسین پیربوداغی پرستار شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، محل اعزام بیمارستان ماهشهر

پرستار تبریز

سعید شفیعی پرستار شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور ، محل اعزام بیمارستان آبادان

دکتر تبریز

۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲
تعداد بازدید : ۳۵,۴۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید