سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰

اخبار

قدردانی از کادر پرستاری نفت مسجدسلیمان شاغل در بخش کرونا

شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، با حضور رئیس بهداشت و درمان و چند تن از مسئولین، از کادر پرستاری این مرکز که بصورت داوطلبانه در بیمارستان های دولتی 22 بهمن و شفا شهرستان و در بخش های بستری ویژه کرونا حضور پیدا کرده و در کمال اخلاص و ایثار  به مراقبت و حمایت از بیماران پرداختند، با اهداء لوح قدردانی بعمل آمد.

دکتر عزیزی دوست  اظهار داشت: زبان از بیان قدردانی از تلاشها و زحمات مدافعان سلامت و جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا در رفع این بلای سنگین قاصر است و تنها خداوند متعال شاکر حقیقی شما در این زمینه می باشد. سفید پوشانی که این روزها در مقابل تمام کمبودها و کاستی‌ها صبر پیشه کرده‌اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و با وجود مواجه‌شدن با ناملایمات، محکم و استوار فقط به وظیفه انسانی خود عمل می‌کنند. این از خود گذشتگی و جانفشانی، خاطرات حماسه هایی که کادر درمانی کشور در ایام دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات زنده می کند.

وی گفت: ضمن تشکر صمیمانه از خدمات شبانه روزی  و تلاش های خستگی ناپذیرتان که برای بازگرداندن سلامت جامعه بی چشمداشت تلاش می کنید، از خداوند منان صحت و سلامت شما عزیزان و خانواده محترمتان و شفای عاجل همه بیماران را خواستارم.  پروردگار در همه عرصه ها یاری رسان شما و همه همکارانتان باد که خالصانه از جان و قوای خود برای کمک به ملت شریف ایرانی مایه گذاشته و از هیچ خدمتی فروگذار نکرده‌اید.

در ادامه آمنه فتحعلی پور رئیس دفتر پرستاری و مامایی بهداشت و درمان نفت ضمن تشکر از خدمات ارزنده کادر پرستاری در بحران کووید _ 19  بیان داشت: همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا، شاهد زحمات و تلاش های خالصانه این عزیزان بوده ایم. کادر پرستاری در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و زحمات شبانه روزی ایشان که با از خودگذشتگی و ایثار همراه است حرکتی قهرمانانه و ارزشمند است. ایشان نیز با لوح تقدیر از کادر پرستاری این مرکز درمانی قدردانی کرد.

 

قدردانی از پرستاران کرونا
قدردانی از پرستاران کرونا

قدردانی از پرستاران کرونا

تقدیر از پرستاران کرونا

۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۵۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید