سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۵

اخبار

انجام معاینات دوره ای کارکنان مناطق عملیاتی توسط واحد سلامت کار نفت مسجدسلیمان

معاینات سیاری دوره ای طب صنعتی شاغلین اقماری مناطق عملیاتی توسط سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت و با حضور کارشناسان مربوطه انجام پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، با توجه به اهمیت طب صنعتی و در راستای ارتقاء و حفظ سلامت شاغلین مناطق عملیاتی و پیشگیری از بروز بیماری ها، تیم واحد سلامت کار با حضور دکتر مدیح پزشک سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، فریده عباسی پرستار سلامت کار، نجمه شیرعلی زاده کارشناس شنوایی سنجی، رمضان جهانگیری کارشناس بهداشت حرفه ای، مجیدمنگشتی کارشناس بهداشت محیط، یک نفر پزشکیار و یک نفر کارشناس علوم آزمایشگاهی، با استقرار در واحدهای هفتکل و نفت سفید خدمات سلامت کار شامل: معاینات فیزیکی، اندازه گیری قد و وزن و سنجش فشار خون، ادیومتری، آزمایشات و ... جهت این کارکنان انجام دادند.

قابل ذکر می باشد: در این دوره با توجه به شیوع ویروس کرونا، علاوه بر انجام معاینات روتین،  همه آموزشهای لازم در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری به کلیه شاغلین این واحدهای عملیاتی داده شد. از جمله شیوه صحیح استفاده از وسایل حفاظت فردی، شستشوی مداوم دست ها با آب و صابون، عدم تماس با افرادی که علائم آنفلوانزا دارند، ضدعفونی اشیاء و سطوحی که لمس می کنند، خودداری از تماس حفاظت نشده با حیوانات اهلی و وحشی و .... .

 

معاینات دوره ای سیار

معاینات دوره ای سیار

معاینات دوره ای سیار

۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴
تعداد بازدید : ۹۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید