سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰

اخبار

عطر یاد شهدا و جانبازان در بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از جانبازان سرافراز شاغل و خانواده های محترم شهدا در دفتر ریاست قدردانی بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری و هماهنگی روابط عمومی و واحد امور ایثارگران و با حضور رئیس روابط عمومی، رییس امور ایثارگران و دیگر مسئولین بهداشت و درمان برگزار شد.

در این مراسم دکتر عزیزی دوست سرپرست بهداشت و درمان طی سخنانی با تشکر از حضور این عزیزان و ضمن بیان یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام والای شهیدان، هفته دفاع مقدس را فرصت مغتنمی برای تقدیر و تکریم دلاوری ها، رشادت ها و ایثارگری های همه جانبازان و ایثارگران برشمرد.

ایشان ضمن محکوم نمودن حمله تروریستی اخیر در کشور و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از ابتدا تا انتها مملو از افتخار و سربلندی است. ملت ایران در دفاع هشت ساله خود نشان داد اگر پای دفاع از هویت ملی و آرمانهای مقدس و والای این ملت به میان آید، ایستادگی او برای همه جهانیان درس آموز و الگو خواهد بود.

خانم فتحعلی پور رئیس روابط عمومی و فرمانده بسیج خواهران صنعت نفت نیز در این مراسم، تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تداعی بخش یاد و خاطره از خود گذشتگی های مردان و زنانی عنوان نمود که با تأسی از امام و مولای خویش، جان گرانمایه خود را در طبق اخلاص قرار داده و صحنه هایی عاشورایی را در دفاع از این مرز و بوم خلق نمودند.

در این مراسم جانبازان و خانواده معظم شهدا به بازگویی خاطراتشان در زمان جبهه و جنگ پرداختند که باعث عطرآگین شدن فضای معنوی موجود گردید.همچنین در ادامه مسائل و مشکلات خویش را بیان نمودند.

در پایان جلسه به رسم یادبود، لوح تقدیر به کلیه مدعوین اهداء گردید.

۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲
تعداد بازدید : ۵۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید