سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۲

اخبار

دیدار با خانواده ی جانباز جنگ تحمیلی

به مناسبت ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان 8 سال دفاع مقدس در ایام الله دهه مبارک فجر
به مناسبت ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان 8 سال دفاع مقدس در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت مسجدسلیمان وسایرمسئولین از خانواده جانباز جنگ تحمیلی آقای سیدبهمن سلطانی دیدار واز ایشان تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان دکتر فولادی با هیئت همراه از خانواده جانباز 8 سال دفاع مقدس _آقای سیدبهمن سلطانی_ دیدار کرده و از ایشان تجلیل شد. 
دکتر فولادی  در این دیدار معنوی گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.
دکتر فولادی افزود : این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.
وی در خاتمه با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم جانبازان و ایثارگران تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.
در پایان نیز با اهداء هدایایی از مجاهدت ها و نیز خدمات ارزنده این عزیزان تجلیل شد.

 

 
جانباز2
جانباز

جانباز 3

۲ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۰۷
تعداد بازدید : ۲,۰۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید