سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۱

اخبار

مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای انقلاب اسلامی دربهداشت ودرمان صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد

بمناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، با حضور مسئولین، کارکنان و مدعوین بهداشت و درمان صنعت نفت مراسمی در سالن کنفرانس بیمارستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان، همزمان با ایام فاطمیه و ایام‌الله دهه فجر مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضورریاست، کارکنان و مدعوین در سالن کنفرانس دکتر نهاوندی بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت برگزار شد.

دکتر فولادی رئیس بهداشت و درمان، فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت و با تاکید برضرروت برپایی باشکوه مراسم یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: مراسم یادواره شهیدان، مجلس عزت و غرور است. به برکت خون شهیدان، امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است.

ایشان افزود: دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالتی است که شهدای والامقام همیشه به دنبال آن بوده‌اند و برای دستیابی به این اهداف والا و ارزشمند از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ و از جان و مال خود گذشته‌اند.

حاج آقا حسنی امام جماعت بیمارستان نیز ضمن تبریک و تهنیت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از عوامل تأثیرگذار در  پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه و ایثار شهیدان و جوانمردی جوانان بود که وصیت نامه های شهدا بر اعتقاد و اندیشه های آنان گواهی می دهد. ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا می‌تواند زمینه‌ساز تعالی جامعه و دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام باشد.

وی با بیان اینکه شهدا حماسه‌سازانی هستند که با ازخودگذشتگی و رشادت ضامن بقا، حفظ استقلال و آزادی نظام هستند، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه بااقتدار، شکوه و امنیت کشور گره‌خورده است.

حاج آقا حسنی با اشاره به  اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، گفت: امروز شرافت و عزت جامعه اسلامی مرهون خون شهدا است و شهدا وارسته‌ترین الگو برای جوانان محسوب می‌شوند.

در پایان مراسم از خانواده معزز شهدا با اهداء هدایا و شاخه گل تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

دهه فجر96

 

دهه فجر96

دهه فجر96

دهه فجر96

 

دهه فجر96

دهه فجر96

دهه فجر96

دهه فجر96 دهه فجر96

دهه فجر96

دهه فجر96

 دهه فجر96

دهه فجر96

دهه فجر96

۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۲۲
تعداد بازدید : ۹۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید