سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۷

اخبار

به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) /کلینیک پزشک خانواده در مسجدسلیمان افتتاح شد

طی مراسمی با حضور نماینده ی مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکاوهفتگل درمجلس شورای اسلامی، کلینیک پزشک خانواده مجتمع بهداشتی درمانی نور صنعت نفت مسجدسلیمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان، همزمان با ایام هفته ی وحدت و ولادت خجسته ی حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(ص) و میلاد با سعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور مهندس ظاهری نماینده ی مردم مسجدسلیمان، لالی در مجلس شورای اسلامی، مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان و هیئت مدیره این شرکت، رییس و کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت مسجدسلیمان، کلینیک پزشک خانواده مجتمع بهداشتی –درمانی نور صنعت نفت مسجدسلیمان بازگشایی گردید.

در ابتدا ی مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید، دکتر فولادی رئیس بهداشت و درمان ضمن خوشامدگویی و تبریک ایام مبارک هفته ی وحدت و میلاد مسعود پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) گزارش مبسوطی از روند بهسازی و بازسازی کلینیک خانواده ارائه نمودند.

در ادامه مهندس ناصری ضمن تشکر از تلاش های دکتر فولادی، حمایت مدیریت شرکت بهره برداری را از بهداشت و درمان اعلام نموده و بر ادامه ی تعامل و همکاری تاکید کرد.

در پایان مهندس ظاهری با تقدیر وتشکر از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان خدمت به کارکنان صنعت نفت و خانواده گرامیشان را باعث افزایش رضایتمندی ایشان دانست.

 

 ساختمان و بخش های این کلینیک که از جمله مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت در مسجدسلیمان و کشور هستند به دلیل عمر بالا و فرسودگی در خطر تخریب قرار داشت که با تعریف پروژه ای از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بطور کامل مرمت و بازسازی شد.

افتتاحیه میدان

افتتاحیه میدان

افتتاحیه میدان

افتتاحیه میدان

افتتاحیه میدان

افتتاحیه میدان

افتتاحیه میدان

افتتاحیه میدان

افتتاحیه میدان

افتتاحیه میدان  

۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۲۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید