سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۵

اخبار

کنفرانس آموزشی مهارتهای ارتباطی توسط خانم دکتر احمدی در بیمارستان نفت مسجدسلیمان برگزارشد

کنفرانس مهارتهای ارتباطی و رفتاری توسط خانم دکترنگین احمدی و به همت سوپروایزر آموزشی طی دو جلسه جهت کلیه پرسنل بیمارستان در سالن کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان، در این کنفرانس دکتر احمدی ضمن توضیح درمورد ویژگیهای افراد گفت: امروزه ارتباط با دیگران، یکی از مهمترین و در عین حال باارزش ترین بخش از زندگی هر یک از ما را تشکیل می دهد. هر یک از ما چه در محیط خانه و چه در محل کار، با دیگران به نوعی در ارتباط هستیم. در واقع بیشترین ساعات عمر هر یک از ما با دیگران سپری می شود. در نتیجه نوع این ارتباط، در زندگی هرکس نقش بسیار مهمی ایفا می کند. اگر نحوه ارتباط با مردم صمیمی، دوستانه و مثبت باشد به طور حتم اوقات زندگی دلپذیر می شود و در صورتی که نوع این ارتباط خصمانه و توأم با احساسات منفی باشد، تحمل هرلحظه از آن را طاقت فرسا می سازد.

انسان ها بنا به طبیعت موجوداتی اجتماعی هستند و برای ارضای نیازهای خود چاره ای جز برقراری ارتباط با یکدیگر ندارند. هر ارتباط بین فردی شامل چند مهارت اساسی است مانند سؤال کردن، گوش دادن، صحبت کردن و استفاده از مهارتهای غیر کلامی و ابراز وجود.

ایشان در ادامه  به شکل مفصل در خصوص تعریف ارتباط، اجزای فرایند ارتباط، اهمیت ارتباط،  سطح ارتباط، اشکال ارتباط، عوامل موثر در ارتباط، موانع ارتباط و ثبت ارتباط سخنرانی کردند.

مهارتهای ارتباطی

مهارتهای ارتباطی

۱۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۳۶
تعداد بازدید : ۸۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید