سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸

اخبار

در اولین اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سالجاری / بررسی ماموریت اصلی سازمان در مناطق عملیاتی و همچنین تخصیص بودجه مبتنی بر عملکرد و تنظیم صورتحسابهای مالی

اولین اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 96 با حضور مدیرعامل و اعضا هیات مدیره سازمان ، مدیران و روسای ستادی ،روسای مناطق ، معاونان درمان و روسای خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت به مدت دو روز در باشگاه شماره 3 صنعت نفت تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در اولین روز از  این نشست  دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از همکاران بابت حضور در جلسه، برپایی این نشست ها را در راستای بهبود شرایط سازمان مثمرثمر عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این نشست تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات میان مدیران سازمان است و نیاز امروز سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شفافیت عملکرد است.

وی با اشاره به گزارش حسابرسان سازمان حسابرسی و ارائه آن در مجمع عمومی سازمان بیان داشت : خوشبختانه گزارش ارائه شده توسط حسابرسان نسبت به سایر شرکت های تحت پوشش شرکت ملی نفت ایران از شرایط مناسب تری برخوردار بوده است.

 مدیرعامل سازمان با تاکید بر ارائه صورتحساب از سوی مراکز اظهار داشت : از پایان سال 93 شرایط مالی سازمان رو بهبود بوده و سازمان سه سال است که از ضرردهی به سوددهی رسیده است. اما مهمترین موضوع دریافت مطالبات سازمان از شرکت ها است که بارها به مراکز اعلام شده تا برای  دریافت به موقع سرانه اقدام نمایند.

ایشان اذعان داشتند با توجه عدم امکان جذب نیرو، با مجوزهای ماخوذه از مجمع عمومی سازمان، امکان برون سپاری خدمات سلامت در سازمان فراهم شده است که ازین منظر، خانواده صنعت نفت از بهترین خدمات تخصصی پزشکی و پاراکلینیکی کشور بهره مند خواهند شد.

همچنین در ادامه بر تمرکز سازمان در ارائه خدمات مستقیم  سلامت در مناطق عملیاتی صنعت نفت و توسعه خدمات غیرمستقیم در شهرهای برخوردار از امکانات مناسب پزشکی اشاره کردند.

وی در  ادامه به عملکرد موفق مدیریت مالی در حوزه رفع پرونده های مالیاتی ، عملکرد مناطق سازمان برای اجرای طرح های سلامت محور و ..... اشاره و خاطر نشان کرد : هدف ما بهبود شرایط و ارتقاء کمی و کیفی خدمات است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تقدیر از تیم حقوقی سازمان و سایر کسانی که در بسته شدن پرونده ۷ ساله حقوقی سند زمین بیمارستان میرداماد تهران با سازمان همکاری کردند، تصریح کرد: خوشبختانه خبر خوبی که این روزها دریافت شده است اخذ سند زمین بیمارستان میرداماد تهران و شروع مقدمات اجرای عملیات احداث آن توسط مدیریت طرح عمران مناطق نفتخیز است تا با افتتاح بیمارستان جدید تهران بتوانیم خدمات با کیفیتی ارائه شود.

اجلاس مدیران96

اجلاس مدیران96

اجلاس مدیران96

اجلاس مدیران96

اجلاس مدیران96  

۲۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۹
تعداد بازدید : ۶۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید