سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۴

اخبار

پیام تسلیت رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

دکتر فرحناز عزیزی دوست در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تلخ تروریستی گلزار شهدای کرمان را به پیشگاه با عظمت حضرت ولی‌عصر (عج)، نائب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای حادثه تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، متن پیام بدین شرح می باشد؛
 
«بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین
آه از غمی که تازه شود با غم دِگَر
 
فاجعه انفجار تروریستی و ددمنشانه در سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد استقامت، آزادی و حق‌طلبی جهان اسلام بوده که حتی نام و زائرانش نیز لرزه بر تن دشمنان اسلام انداخته است.
دشمنان کوته‌فکر نظام مقدس جمهوری اسلامی با شهادت سردار دل‌ها هنوز هم از او واهمه داشته و در سالروز شهادتش این‌گونه دست به جنایت زده و بار دیگر انزجار خود از اسلام و مسلمانان را به اثبات رساندند.
اینجانب ضمن محکومیت این حادثه تروریستی و تسلیت به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، و ملت شریف ایران، و نیز همدردی با خانواده‌های داغدار و مصیبت‌دیده این حادثه، برای شهدای سرافرازمان علو درجات و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.
 
دکتر فرحناز عزیزی دوست
رئیس بهداشت و درمان
۱۴ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۱۵
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید