در گام نخست تماس بر خط مدیرعامل سازمان در روز چهارشنبه هشتم آذرماه ، تعدادی از متقاضیان چالش ها و درخواست های خود را مطرح کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر سید علی جزایری مدیرعامل این مجموعه در راستای تکریم ارباب رجوع ، افزایش رضایت مندی و تسهیل در پاسخگویی به سوالات و چالش های جمعیت تحت پوشش ، ارتباط مستقیم تلفنی با متقاضیان برقرار کرد. از آنجا که در نظام اداری و اجرایی رضایت جمعیت تحت پوشش از خدمات ارائه شده یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی ، رشد و توسعه می باشد ، این ارتباط به منظور بررسی مسائل ، چالش ها و تسریع در روند حل مشکلات مطرح شده برقرار گردید که باعث ابراز خرسندی و رضایت متقاضیان شد.