سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹

اخبار

نشست هم اندیشی امور بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

جلسه هم اندیشی امور بانوان و خانواده بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان با حضور رئیس بهداشت و درمان و مسئول امور بانوان و تعدادی از بانوان شاغل این مرکز درمانی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، نشست هم اندیشی امور بانوان با حضور دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان، آمنه فتحعلی پور مسئول امور بانوان و جمعی از بانوان شاغل این مجموعه درمانی در سالن کنفرانس زنده یاد دکتر نهاوندی بیمارستان نفت برگزار شد.
در ابتدای جلسه یکایک بانوان، مسائل و مشکلات موجود در محیط کاری خود را مطرح نموده و در خصوص راهکارهای پیشنهادی حاضرین به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ادامه دکتر عزیزی دوست ضمن قدردانی از خدمات شایسته بانوان شاغل این مرکز درمانی، اذعان داشت: با توجه به اینکه تعداد بسیاری از مسئولیت ها دربخش ها و واحدهای مختلف این مجموعه به عهده بانوان است، با همفکری، همکاری و تلاش بیشتر می توان محیط کار مناسب را فراهم کرده و شرایط کاری بانوان را بهبود بخشید.
ایشان با تأکید بر لزوم بهره گیری از نظرات و تجربیات ارزنده امور بانوان در حل مسائل و مشکلات حوزه زنان و خانواده بر اهمیت هم افزایی در  فعالیت ها و برنامه های مرتبط تأکید نمود.
سپس آمنه فتحعلی پور مسئول امور بانوان بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان ضمن تشکر از حضور بانوان شاغل در این جلسه گفت: تمام تلاش خود را خواهیم نمود با استفاده از خرد جمعی و تمهیدات لازم، با ریشه یابی مسائل و مشکلات در امور بانوان و سعی در رفع این مشکلات، با ایجاد انگیزه و نشاط در بین پرسنل بخصوص بانوان موجب افزایش کیفیت و ارتقای عملکرد کارکنان گردیم.
گفتنی است جلسه با طرح موضوعات مختلف از جمله: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یکسان سازی و توسعه خدمات رفاهی ویژه بانوان و ... پایان یافت.
لازم به ذکر است: در انتها، حاضرین نظر مثبت خود را در خصوص استمرار جلسات هم اندیشی امور زنان و خانواده جهت بررسی مشکلات حوزه بانوان، ارائه راهکارهای مناسب و توانمندسازی و دانش افزایی بانوان، در فواصل زمانی منظم اعلام داشتند.

 

امور بانوان آبان
امور بانوان آبان
امور بانوان آبان
امور بانوان آبان
امور بانوان آبان
امور بانوان آبان

امور بانوان آبان
امور بانوان آبان

امور بانوان آبان

امور بانوان آبان

 
۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۵۶
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۲۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید