سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۵۸

اخبار

حضور سرپرست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بیمارستان امام خمینی(ره) نفت مسجدسلیمان

سرپرست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بهمراه سرپرست مدیریت عملیات سلامت سازمان در بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان حضور پیدا کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، دکتر سید علی جزایری سرپرست جدید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و دکتر محمد علی فلاح مهرجردی سرپرست مدیریت عملیات سلامت سازمان با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، با مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز منطقه و کارکنان این مرکز درمانی، دیدار و گفتگو کردند.

دکتر جزایری در بدو ورود با حضور در دفتر ریاست بهداشت و درمان تشکیل جلسه دادند. در این جلسه مهندس هیهاوند مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز بهمراه مهندس ورناصری رییس منابع انسانی منطقه حضور داشتند ودر مورد ارائه هرچه بهترخدمات بهداشتی و درمانی منطقه وارتقاء سطح آن و رفع کمبود پزشکان متخصص گفتگو نمودند.

دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان نیز ضمن خوشامدگویی و تبریک انتصاب دکتر جزایری بعنوان سرپرست سازمان بهداشت ودرمان، گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده دراین مرکز درمانی ازجمله روند ساخت بیمارستان جدید نفت و کمبود نیروی انسانی، تجهیزاتی و دارویی ایراد سخن نمودند. سپس دکتر جزایری در خصوص نگاه ویژه به ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی بخصوص در مناطق عملیاتی و افزایش رضایتمندی جمعیت تحت پوشش و رفع مشکلات و موانع موجود سخنانی ایراد فرمودند.  

در ادامه سرپرست سازمان بهداشت و درمان و همراهان ، ضمن بازدید از محل ساختمان جدید بیمارستان نفت ، از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز ساختمان جدید بیمارستان قرار گرفتند. در پایان دکتر جزایری بهمراه دکتر فلاح با حضور در بخش ها و واحدهای مختلف با پرسنل این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

 

دیدار مدیر عامل

دیدار مدیر عامل

دیدار مدیر عامل

دیدار مدیر عامل

 

 

۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۵
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۲۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید