سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۲

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان بمناسبت ورود آزادگان به ایران اسلامی

دکتر عزیزی دوست، با صدور پیامی فرا رسیدن 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، در آستانه فرا رسیدن 26 مردادماه، با انتشار پیامی، سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به تمام آزادگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده های این عزیزان و خانواده های معظم شهدا و مردم به ویژه آزادگان و ایثارگران سرافراز شاغل در این مجموعه تبریک گفت.
در متن پیام دکتر فرحناز عزیزی دوست چنین آمده است:
بسمه تعالی
بیست و ششم مرداد ماه سال 1369، جلوه ای باشکوه از تاریخ استقامت ، صبر و بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که برای صیانت و حراست از دین و عظمت اسلام،انقلاب و آرمانهای ایران اسلامی تا پای جان ایستادند.
بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏ های‌ ارزشمندی هستند کـه با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب«س» کـه اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز و یادگاران 8 سال دفاع مقدس و تبریک این روز ، امید دارم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با استفاده از منویات امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسداری از میراث این بزرگ مردان، ثابت‌قدم باشیم.

 

 

آزادگان
 
۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۹
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید