سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۶

اخبار

برگزاری جلسه روشنگری جهاد تبیین با موضوع: ایمان،امید و دستاوردهای انقلاب اسلامی، در بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

نشست بصیرتی جهاد تبیین (ایمان، امید و دستاوردهای انقلاب اسلامی و انرژی هسته ای)، به همت بسیج بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی شهرستان، با حضور حاج آقا حسنی، امام جماعت محترم این مرکز درمانی و جمعی از کارکنان، پس از اقامه نماز ظهر و عصر، در نمازخانه بیمارستان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، در ابتدای این جلسه حاج آقا حسنی ضمن خوشامدگویی به حاضرین بیان داشت: جهاد تبیین ضرورت امروز انقلاب اسلامی است. یکی از مهمترین عواملی که می‌تواندآسایش و امنیت را در کشور ایجاد کند روشنگری مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای افراد جامعه می باشد.
امام جماعت این مرکز گفت؛ مهمترین بعد جهاد تبیین معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است، وی ادامه داد؛ به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است. ایشان بر این امر اصرار دارند و بارها در مقاطع گوناگون به این مهم تاکید کرده اند و امروز همه ما وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم.
امام جماعت بهداشت و درمان اظهار داشت؛ جهاد تبیین مهمترین راه مقابله با اهداف شوم دشمن است و اگر امروز از آن غافل شویم، به دشمن برای گمراه کردن مردم و خصوصا جوانان فرصت داده ایم لذا باید با تلاش جهادگونه خود، دستاوردهای ارزشمند نظام و آرمان های انقلاب را برای نسل جدید بازگو کنیم .
حاج آقا حسنی ادامه داد: امروز حربه دشمن این است که نقاط قوت ما را ضعف نشان دهد تا ضمن تضعیف روحیه، ایمان و امید، یأس و نا امیدی در دل مردم راه پیدا کند تا بتواند نقشه های بعدی خود را عملی کند. امروز باید اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه تبیین شود.
ایشان در پایان ابراز کرد: جهاد تبیین مرور بر وضعیت اقدامات دشمن است، ما در این مسیر، تفکری که دشمن، ترور دانشمندان ایرانی را در دستور کار خود قرار داده، با اقدامات فرهنگی روشنگری می کنیم.
وی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای صنعت هسته ای ، تاکید کرد باید  با ذکر یاد و خاطره از شهداء و اقدامات آنها ، نسل جوان را با نقش آفرینی این عزیزان در زمینه دستیابی به پیشرفت کشور آشنا سازیم.

 

جهاد تبیین حجاب تیرماه

 
جهاد تبیین حجاب تیرماه

جهاد تبیین حجاب تیرماه
جهاد تبیین حجاب تیرماه
جهاد تبیین حجاب تیرماه
جهاد تبیین حجاب تیرماه
جهاد تبیین حجاب تیرماه
جهاد تبیین حجاب تیرماه

 

۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۹
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۱۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید