سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸

اخبار

برگزاری کنفرانس آموزشی نشاط در خانواده بمناسبت روز جهانی سلامتی در بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

بمناسبت روز جهانی سلامتی، کنفرانس آموزشی " شادی و نشاط در خانواده " توسط کارشناس ارشد روانشناسی بیمارستان نفت مسجدسلیمان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، بمناسبت گرامیداشت روز جهانی سلامتی ( روز جهانی بهداشت)، فرانک احمدپور کارشناس ارشد روانشناسی بالینی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، کنفرانس آموزشی نشاط در خانواده را جهت پرسنل این مرکز دذرمانی، در سالن کنفرانس دکتر نهاوندی بیمارستان نفت، ارائه داد.
احمدپور در ابتدا در مورد اهمیت خانواده و نقش خانواده در ساختن اجتماع سالم سخنرانی کرد. وی گفت: خانواده کوچکترین و در عین حال، مهم ترین و بنیادی ترین نهاد اجتماعی است که تاثیری مستقیم بر تمام شئونات اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد.
وی گفت: شادی و نشاط از مسائل مهم و ضروری در زندگی انسان است. برای ایجاد نشاط و شادابی در محیط خانواده راهکارهایی را می توان مطرح کرد که اگر همسران به آن توجه ویژه و التزام عملی داشته باشند، فضای خانه مملو از شور و نشاط و شادابی خواهد شد. از مهم ترین این راهکارها می توان به این موارد اشاره کرد: ارتباط کلامی و غیر کلامی صحیح، که این ارتباط شامل دو پدیده خوب سخن گفتن و سخن خوب گفتن است.
ایجاد جاذبه های میان فردی نیز از دیگر راهکارهای مذکور می باشد که احترام  و تکریم متقابل، لبخند، تبسم و ایجاد جو دوستانه همراه با خنده و شوخی، هدیه دادن، آراستگی و نظافت، تشویق و تحسین همسر، خوش خلقی و فروتنی، تفریح و سفر، عبادت، نیایش و راز و نیاز با خدا و حضور در اماکن مذهبی نمونه هایی از عوامل مهم و اساسی در ایجاد شادکامی و نشاط  می باشد.
کارشناس ارشد بالینی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان در خصوص هر یک از مطالب فوق توضیحات مبسوطی ارائه داد که مورد توجه و استقبال حاضرین گردید.

 

کنفرانس نشاط در خانواده

 

کنفرانس نشاط در خانواده
کنفرانس نشاط در خانواده

رسانه جدید

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۰۱
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۱۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید