سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸

اخبار

مروری بر عملکرد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

رئیس واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان، عملکرد این واحد را در سال جاری ارائه کررد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، حسین جوهری رئیس آموزش و پژوهش این مرکز درمانی طی مصاحبه ای عملکرد این واحد را در سال 1401 تشریح کرد.
جوهری در ابتدا اظهار داشت: هر ساله در ماه های پایان سال تقویم آموزشی سال بعد بر اساس فرمهای PDP تکمیل شده توسط کارکنان و مسئولین واحدها، الزامات اعتباربخشی دانشگاهی و الزامات ستادی تدوین و کلیه فعالیت های آموزشی بر اساس تقویم آموزشی اجرا می گردد.
وی گفت: آموزشهای برگزار شده در این مجموعه درمانی، به صورت کلاسهای حضوری، کارگاه های حضوری، الکترونیک آنلاین و الکترونیک آفلاین می باشد. آموزشهای آنلاین با استفاده از سامانه skyroom در سایر بهداری ها برگزار می گردد و با اطلاع رسانی به موقع به کارکنان، زمینه لازم برای حضور در کلاسها فراهم می گردد. آموزشهای آفلاین نیز به صورت ثبت نام پرسنل در کلاسهای مجازی شرکت ملی گاز ایران و حضور ایشان در این کلاسها بصورت آفلاین می باشد.
رئیس آموزش و پژوهش بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان در ادامه ابراز کرد: آموزش های حضوری به دو صورت کلاسیک و کارگاهی در این بهداری برگزار می گرددئ آموزش های کلاسیک با حضور کارکنان در سالن کنفرانس بیمارستان و یا سالن ویدئو کنفرانس و آموزش های کارگاهی نیز با حضور کارشناسان و مدرسین در فضای داخلی بخش ها و واحدها برای گروه هدف برگزار می گردد.
جوهری گفت: یک مورد نیز آموزش مکاتبه ای در سال 1401 برگزار گردید که مربوط به موضوع آموزش مهارتهای ارتباطی بود و مطالب مورد آموزش تکثیر و در اختیار گروه هدف قرار گرفت و یک هفته بعد از همان مطالب آزمون کتبی گرفته شد.
وی ادامه داد: در سال 1401 مجموعا 180 دوره آموزشی متنوع در زمینه های شغلی، عمومی، مدیریتی، کامپیوتر، زبان، HSE و ... برگزار شد و در این دوره ها مجموعا 2084 نفر از کارکنان رسمی و غیر رسمی شرکت کردند که 1199 نفر شاغلین رسمی و 885 نفر غیر رسمی (قراردادی و پیمانکاری) بود.
ایشان افزود: بخشی از فعالیتهای واحد آموزش نیز شامل آموزش جمعیت تحت پوشش می باشد، مانند آموزش مادران باردار، آموزش مادران شیرده، آموزش تغذیه سالم و آموزش شیوه صحیح استفاده از وسایل حفاظت فردی جهت مراجعین، بیماران و همراهان.
حسین جوهری رئیس آموزش و پژوهش این مرکز درمانی گفت: جهت رعایت نکات ایمنی، علی رغم فروکش نمودن پاندمی کرونا، کلیه کلاسها و کارگاه های حضوری با رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از وسایل حفاظت فردی(ماسک) برگزار گردید.
 
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۲۵
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۱۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید