سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۳

اخبار

استقرار میز خدمت و برپایی اردو جهادی درمانی بمناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز تشکیل بسیج جامعه پزشکی

بمناسبت تشکیل جامعه پزشکی، بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان به همت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان اقدام به برپایی میز خدمت و اردوی جهادی درمانی در منطقه محروم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، 8 اسفند سال 74 که مصادف است با بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی فاطمه زهرا (س) در عملیات والفجر 8 و شهادت جمعی از اعضای بسیج جامعه پزشکی (پزشکان و پیراپزشکان)، روز بسیج جامعه پزشکی نامگذاری شده است.
همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و به مناسبت سالروز تشکیل بسیج جامعه پزشکی، بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان در منطقه محروم سبزآباد نمره چهل اردوی جهادی_درمانی و میز خدمت برگزار کرد و تعداد 333 نفر از افراد نیازمند و کم برخوردار این منطقه ویزیت رایگان شدند و دارو و مشاوره دریافت کردند.
اردوی جهادی پزشکی مذکور مشتمل بر متخصصین چشم پزشک، مغز و اعصاب، داخلی، پزشک عمومی و کارشناسان پرستاری، مشاوره و روانشناسی ، مامایی بوده و مراجعین از خدمات درمانی ارائه شده شامل ویزیت رایگان، دارو، غربالگری  و تب سنجی، چک قندخون و فشارخون و مشاوره برخوردار گردیدند. 
لازم بذکر می باشد: دکتر فرحناز عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، پس از ویزیت بیماران و ارجاع برخی از آنها جهت ادامه درمان به کلینیک تخصصی و مطب شخصی،  در میز خدمت دایر شده، حضور یافته و ضمن شنیدن مشکلات، مسائل  و درد و دل های مراجعین در زمینه بهداشتی و درمانی، دستورات لازم جهت رفع مشکلات ایشان را صادر کرد.
افراد محروم منطقه ضمن ابراز خرسندی و رضایتمندی از این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه و قدردانی از عوامل برگزار کننده، خواستار استمرار  اردوهای جهادی و توجه بیشتر به سلامت مردم مناطق کم برخوردار شدند.
 

اردو سبزآباد

اردو سبزآباد
اردو سبزآباد
اردو سبزآباد

اردو سبزآباد

 
اردو سبزآباد
اردو سبزآباد
اردو سبزآباد

اردو سبزآباد
اردو سبزآباد
اردو سبزآباد

اردو سبزآباد
اردو سبزآباد
اردو سبزآباد

اردو سبزآباد

اردو سبزآباد
اردو سبزآباد

اردو سبزآباد

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۵۷
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۱۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید