سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۶

اخبار

تقدیر از مددکار اجتماعی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

به مناسبت ولادت با سعادت مولی الموحدین، امیر المومنین حضرت علی (ع) و روز مددکار اجتماعی، از سیمین صالحی مددکار این مرکز درمانی تقدیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، در سالروز میلاد فرخنده حضرت امام علی (ع) و روز مددکار اجتماعی، با فرحناز عزیزی دوست، رئیس بهداشت و درمان، علی اکبر ناصری، رئیس خدمات پشتیبانی و آمنه فتحعلی پور رئیس روابط عمومی، از زحمات بی شائبه سیمین صالحی، مددکار اجتماعی این مرکز درمانی با اهداء لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.
دکتر عزیزی دوست ضمن تبریک و تهنیت ولادت خجسته بزرگ مددکار عالم هستی حضرت امام علی (ع) و انتخاب شایسته این روز بنام روز مددکار، از خدمات مددکار اجتماعی بهداری مسجدسلیمان با اهداء لوح سپاس، تشکر کرد.
در متن لوح تقدیر آمده است:

 

بسمه تعالی
گام نهادن در مسیر خدمت به خلق توفیقی الهی است و مددکاران اجتماعی از جمله افرادی هستند که با عشق و علاقه به آنهایی که در زندگی عادی و روزمره‌شان نیاز به کمک  دارند ، یاری می رسانند.
همکار محترم/مددکار اجتماعی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان
بدینوسیله ضمن تبریک سیزدهم رجب سالروز میلاد خجسته ی بزرگ مددکار عالم هستی ، حضرت امیر مومنین علی (ع) ، روزپدر و همچنین گرامیداشت روز مددکار اجتماعی از خدمات ارزنده جنابعالی قدردانی می نمایم.
امیدوارم در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت علی (ع)  در تلاش برای حل مشکلات بیماران،  کاهش آلام دردمندان و یاری محرومان و افزایش روحیه امید و نشاط به آنان مثل همیشه همت گمارید.
سلامتی و توفیق روزافزون شما را در خدمت رسانی به مراجعان و بیماران از درگاه پروردگار عظیم الشان خواهانم.

 

دکتر فرحناز عزیزی دوست
رئیس بهداشت و درمان

 

روز مددکار

 
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۳۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید