سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۶

اخبار

غبارروبی مزار مطهر اولین شهید انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان بمناسبت دهه فجر

آیین معنوی غبارروبی و عطرافشانی مرقد پاک شهید داریوش محمدی، اولین شهید انقلاب اسلامی مسجدسلیمان با حضور ریاست و کارکنان این مرکز برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، همزمان فرا رسیدن دوازدهم بهمن ماه و آغاز دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، مدیریت، کارکنان و امام جماعت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، با حضور بر مزار پاک شهید داریوش محمدی، اولین شهید انقلاب اسلامی ایران در مسجدسلیمان، ضمن غبارروبی و گلاب پاشی، با نثار فاتحه و اهدا شاخه های گل، یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشته و به مقام شامخ شهدای انقلاب ادای احترام کردند.
حاج آقا حسنی امام جماعت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز ولادت با سعادت امام جوادالائمه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بود، امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که با ایستادگی در برابر دشمن، از جان خود برای اعتلا و آزادی ایران گذشتند.
وی ضمن تاکید بر تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا، ابراز کرد: به اینجا آمده ایم تا بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران میثاق ببندیم که خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.

 



غبارروبی بهمن1401

 

غبارروبی بهمن1401

غبارروبی بهمن1401

غبارروبی بهمن1401

غبارروبی بهمن1401
غبارروبی بهمن1401

غبارروبی بهمن1401

 

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۵۶
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۱۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید