سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۳

اخبار

برگزاری مراسم بزرگداشت روز پزشک در بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

بمناسبت یکم شهریور ماه، زادروز میلاد طبیب برجسته ایرانی ابوعلی سینا و روز پزشک، طی آیینی از پزشکان این مرکز درمانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، به مناسبت پاسداشت یکم شهریور، زادروز فیلسوف و حکیم نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان به همراه آمنه فتحعلی پور رئیس روابط عمومی،  با حضور در اورژانس و درمانگاه های تابعه ضمن دیدار با پزشکان شاغل این بهداری و تبریک این روز فرخنده، با اهداء لوح تقدیر و دسته گل از خدمات ارزنده ایشان قدردانی کردند.

دکتر عزیزی دوست ضمن تبریک و تهنیت روز پزشک به پزشکان پرتلاش و دلسوز بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، از زحمات خالصانه و شایسته ایشان در مسیر بهبود و ارتقای سطح خدمات درمانی ارائه شده به بیماران و مراجعین تقدیر وتشکر کرد و از خداوند متعال برای این عزیزان و خانواده های محترمشان سلامتی، تندرستی و توفیقات روزافزون مسئلت داشت.

لازم به ذکر می باشد: در حاشیه این مراسم، تعداد زیادی از مسئولین و کارکنان بخش ها و واحدهای مختلف نیز با حضور در دفتر ریاست بهداشت و درمان، ضمن تبریک روز پزشک به دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان، با اهداء لوح تقدیر و سبد گل، از تلاشهای صادقانه و بی شائبه ایشان قدردانی نمودند.


روز پزشک1401
روز پزشک1401
روز پزشک1401
روز پزشک1401
روز پزشک1401
روز پزشک1401
روز پزشک1401
روز پزشک1401
روز پزشک1401
روز پزشک1401
روز پزشک1401
روز پزشک1401

۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۳۶
تعداد بازدید : ۴۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید