سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۱

اخبار

اجلاس مدیران و روسا سازمان در دهه فجر برگزار شد

اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بهمن ماه با حضور مدیرعامل و جمعی از روسا و مدیران بصورت آنلاین و حضوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ این اجلاس 2 روزه در حالی برگزار شد که به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا تعدادی از مدیران و روسای ستاد و مناطق حضور فیزیکی و دیگر روسا  به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست شرکت کردند.

دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان در ابتدای سخنان خود ایام دهه مبارک فجر را تبریک  و درگذشت فقیه عالی مقام و مرجع بصیر، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت عرض نمود ؛ وی  شیوع مجدد بیماری کرونا در کشور را علت لغو برگزاری حضوری این نشست عنوان و  ابراز امیدواری کرد که اجلاس مدیران و روسا در سال آینده با ریشه کن شدن بیماری کووید19 با حضور تمامی روسا و مدیران برگزار شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیران و روسا در یک سال گذشته مدیریت خود گفت : از آغاز مدیریت در این یک سال با مشکلات و چالش هایی بسیاری روبرو شدیم اما خوشبختانه توانستیم با همراهی و همکاری تمامی مدیران و روسا گام های موثری برداریم.

مدیر عامل سازمان تصریح کرد :  از ابتدا مدیریت ، نگاه ویژه ای به مناطق عملیاتی و ارائه خدمات در مناطق داشتیم و خوشبختانه با ایجاد رابطه بهم پیوسته بین ستاد  و مناطق اقدامات مهمی صورت گرفته که در خدمات رسانی در پیک های کرونا و واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش کاملا قابل لمس بوده است .

دکتر هاشمی بیان کرد : سازمان بهداشت و درمان خدماتی است و نباید توقع درآمدزایی از آنان داشته باشیم اما موضوع بودجه مبتنی بر عملکرد می تواند در مدیریت درآمد و هزینه تاثیرگذار باشد.

 عدم تناسب خدمات با بودجه ، افزایش ضریب اشغال تخت های بیمارستانی  از جمله موضوعاتی بود که مدیر عامل در ادامه صحبت ها به آن پرداخت و گفت: ستاد سازمان تمام قد در کنار مناطق برای ارائه خدمات با کیفیت به صنعت نفت است .

دکتر هاشمی از روند خدمات در  مناطق در حوزه پوشش واکسیناسیون و  خدمات به بیماران سرپایی و بستری کووید 19  تقدیر کرد و گفت : کادر درمانی که  بطور داوطلبانه و با خیر اندیشی بدون چشم داشت پاداشی برای بهبود زندگی سالم و خدمت به همنوعان خود از هر تلاشی دریغ نکردند همانند فرشتگان نجات بشمار می روند و اینجانب امیدوارم بتوانم انتظارات این عزیزان را رفع نمایم.

 

گفتنی است در طی این نشست دو روزه روسا مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گزارش عملکرد خود را ارائه و  مشکلات و چالش های منطقه را مطرح می کردند که توسط مدیران و روسا ستادی به آن پاسخ داده میشود همچنین موضوعات مختلفی  توسط مدیران و روسا ستادی از جمله پوشش واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش ، راه اندازی مرکز سوانح سوختگی ، پوشش سامانه سینا در تمامی مناطق ،  اورژانس پیش بیمارستانی ، طرح تحویل دارو به درب منازل بیماران خاص و بازنشستگان ، افزایش  دریافتی کارکنان مدت موقت ، تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر ، ساختار سازمانی ،تحویل آمبولانس های تهیه شده ،  اتمام پروژه های مهندسی و ساختمان، شفاف سازی و مستند سازی امور مالی، ممنوعیت بکاری گیری نیروهای درمانی در امور اداری ، نظارت روسا مناطق در ثبت هزینه ها، احصار منابع و درآمدها و عملکرد اپراتور و  .... مطرح شد.


اجلاس
اجلاس

 

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۰۹
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۲۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید