سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۱

اخبار

گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن در شرکت بهره برداری نفت و گازمسجدسلیمان

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، طی مراسمی در باشگاه مرکزی نفت از مقام زن تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، بمناسبت فرا رسیدن ولادت خجسته ی دخت مکرم رسول اکرم (ص)، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز زن و روز مادر و تقارن آن با سالروز تولد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه)، طی مراسم جشنی در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه مرکزی نفت، از مقام والای زن تقدیر بعمل آمد.

این مراسم با حضور مدیرعامل منطقه و کارکنان شرکت بهره برداری، ریاست و بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت و برخی از روسای ادارات برگزار گردید که رئیس بهداشت و درمان در این مراسم سخنرانی کرد.

دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) ابراز داشت: بی تردید انتخاب زادروز فرخنده ام الائمه، زهرای مرضیه (س) بهترین و بالاترین الگوی زنان عالم، به عنوان روز زن، تکریم و احترام نسبت به زن و مادر است.

زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش بسیار مهم و حیاتی در سلامت روانی خانواده و بالطبع در شکل گیری جامعه ای پویا و سالم دارند.

روز زن بهانه ای است برای تقدیر و تجلیل از زحمات همه ی بانوان و خصوصا فرشتگان نجات بخشی که در ایام شیوع کروناو در کنار سایر عزیزان، با تلاشهای مستمر، در خط مقدم با ویروس منحوس کرونا مبارزه کردند و با وجود چندین مسئولیت در خانه و اجتماع، با عشق و علاقه و ایثار و از خودگذشتگی نقش پررنگی در جامعه ایفا کرده اند.

در این جشن گروه های مختلف هنری و فرهنگی با اجرای برنامه های مفرح اوقات خوشی جهت مدعوین و حاضرین فراهم آوردند.

 

رسانه جدید
روز زن1400
روز زن1400

۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۲۷
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۳۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید