سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۵

اخبار

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان

بمناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مراسمی با حضور ریاست و پرسنل بهداشت و درمان نفت در نمازخانه بیمارستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، مراسم یادبود دومین سالگشت شهید والامقام  سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس از فرماندهان ارشد مقاومت و مبارزه با تروریسم و همرزمانشان، با حضور دکتر عزیزی دوست و تعدادی از کارکنان این مرکز درمانی در نمازخانه بیمارستان برگزار گردید.

حاج آقا حسنی امام جماعت بیمارستان ضمن تسلیت بمناسبت سالروز شهادت سردار و ایام فاطمیه و گرامیداشت این ایام اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی برای مردم ایران و جهان اسلام یک قهرمان است، ایشان کسی است که شهادتش بیش از زنده بودنش لرزه بر اندام استکبار انداخت.

وی ادامه داد: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نه تنها اسطوره ای برای هموظنان ایرانی خود بود بلکه در سطح دنیا و بین المللی با راه و رسم جهادی در قلب همه جهانیان نفوذ کرده بود. استفاده مردم از واژه سردار دلها نشان دهنده تاثیر ایشان بر قلوب مردم است.

امام جماعت بیمارستان نفت افزود: سردار سلیمانی از جنس مردم، همراه با مردم و خدمتگزار مردم بود، حاج قاسم فراموش شدنی نیست، شهادت او یک حادثه تاریخی است و یک حادثه معمولی نیست که از یادها برود و از تاریخ محو شود. حاج آقا حسنی بر ادامه راه، افکار، اندیشه و فرهنگ این شهید عزیز تاکید کرد.

در پایان، همکاران شرکت کننده در مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی این شهید بزرگوار، با نثار فاتحه و صلوات بر روح پاک ایشان، به مقام این شهید گرانقدر ادای احترام کردند.

سردار دلها

سردار دلها

سردار دلها

سردار دلها

سردار دلها

سردار دلها

سردار دلها
سردار دلها

۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۳۰
بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان |
تعداد بازدید : ۳۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید