سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۰

اخبار

نشست اعضای شورای فرهنگی بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان در خصوص برنامه های هفته بسیج

شورای فرهنگی بهداشت و درمان نفت به منظور برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته بسیج تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، همزمان با آغاز هفته بسیج و گرامیداشت این ایام، اعضای شورای بسیج و شورای فرهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان تشکیل جلسه دادند. این جلسه با حضور رئیس بهداشت و درمان، فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران و برادران، امام جماعت بیمارستان و دیگر اعضای شورا برگزار گردید.

 ابتدا دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: یک فرد بسیجی دارای روحیات و اخلاق خاصی است. ایمان، تقوا، ولایت مداری، از خود گذشتگی، جهاد در راه خدا و حضور همیشگی در صحنه های مختلف، از مهم ترین ویژگی های یک فرد بسیجی است.

در ادامه حاج آقا حسنی امام جماعت بهداشت و درمان نفت ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج همیشه زنده، بیدار و در صحنه است و با ولایت مداری در بحرانی ترین شرایط کشور حضور فعال دارد. تفکر بسیجی که باعث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شد، امروز پا را فراتر از مرزها گذاشته و به عنوان یک تفکر جهادی و الگوی مقاومت در جهان تبدیل شده است.

آمنه فتحعلی پور فرمانده بسیج خواهران صنعت نفت و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان نیز سخنران بعدی بود، وی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفته و با یادآوری رشادت های بسیجیان در طول 8 سال دفاع مقدس، عرصه دفاع را ادامه دار عنوان کرد و گفت: امروزه در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و هنری نیز نیاز به روحیه بسیجی وار داریم.

پیام ظاهری فرمانده بسیج برادران بهداشت و درمان نفت هم با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اذعان داشت: از ابتدای انقلاب تا به امروز در هر جایی و هر کاری که بسیجیان وارد عمل شده اند بارها با کمترین هزینه و عملکرد بالا انجام می شود و امروز نیز این نهاد انقلابی در کنار مردم در جبهه مقابله باویروس کرونا در حال ایثارگری است.


شورافرهنگی بسیج
شورافرهنگی بسیج

 

۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۳۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید