سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۵

اخبار

گرامیداشت روز پرستار در بهداشت و درمان نفت مسجدسیمان

به دلیل همزمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و به پاس احترام به ایشان مراسم گرامیداشت روز پرستار در این مرکز درمانی با چند روز تاخیر صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، دکتر عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان، به همراه علی اکبر ناصری سرپرست خدمات پشتیبانی و آمنه فتحعلی پور سرپرستار بیمارستان نفت با حضور در بخش های مختلف و درمانگاه های تابعه، ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را گرامی داشتند.

در ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن تسلیت بمناسبت شهادت جانگداز فرمانده دلیر سپاه قدس، سپهبد قاسم سلیمانی گفت: امیدوارم خداوند متعال به ما توفیق استمرار راه این شهدای آسمانی را عطا فرماید.

دکتر عزیزی دوست در ادامه اظهار داشت: حضرت زینب(س) به عنوان آموزگار ایثار و فداکاری، همیشه بر تارک زمان می درخشد و همگان را به یاد صبر، مقاومت و ایثار می اندازد و نامگذاری روز ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها به نام روز پرستار نشان از اهمیت و ارزش جایگاه پرستار دارد.

وی افزود: شغل پرستاری علاوه بر اجر مادی اجر اخروی نیز در پی خواهد داشت چرا که پرستاران عزیز بدون چشمداشتی از بیماران مراقبت کرده و به ارائه ی بهترین خدمات می پردازند.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از خدمات شایسته ی کادر پرستاری قدردانی شد.

 

روز پرستار98

روز پرستار98

روز پرستار 98

روز پرستار 98

روز پرستار 98

روز پرستار 98

روز پرستار 98

روز پرستار 98

روز پرستار 98

روز پرستار 98

روز پرستار 98

۱۸ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۷۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید