سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸

اخبار

انجام معاینات ادواری سلامت کار ویژه مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز و شرکتهای تابعه مسجدسلیمان

مدیران ارشد شرکتهای بهره بردار و تابعه مسجدسلیمان با حضور در پلی کلینیک تخصصی بهداشت و درمان بهداشت و درمان نفت، معاینات سلامت کار را انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، معاینات سلامت کار طبق روال سالیان پیش با همکاری کلیه واحدهای پشتیبانی، درمانی و تیم سلامت کار و HSE در محل پلی کلینیک تخصصی برگزار گردید.

امروز دو شنبه مورخ 98/10/9 بیست نفر از مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت های تابعه، مراحل مختلف معاینات سلامت شغلی از جمله ویزیت کلینیک چشم پزشکی، قلب و عروق، داخلی و دندانپزشکی و همچنین آزمایش، بینایی سنجی، نوار قلب و اکوکاردیوگرافی را در این مرکز درمانی انجام داده و در نهایت توصیه ها و هماهنگی های لازم جهت پیگیری های بعدی صورت گرفت.

دکتر عزیزی دوست ضمن تشکر از حضور مدیران اظهار داشت: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه صنعت نفت است، انجام بموقع معاینات شغلی تنها راه پیشگیری از بیماریها و آسیب های شغلی محسوب می شود و با انجام معاینات دوره ای، وضعیت سلامت شاغلان نسبت به دوره های قبل بررسی شده و آسیب های شغلی شناخته می شوند.

وی تاکید کرد: حضور مدیران در برنامه های معاینات دوره ای در ایجاد انگیزه و حضور بیشتر کارکنان در این جلسات تاثیر زیادی دارد، لذا انتظار می رود مدیران محترم ضمن حضور بموقع خود برای انجام معاینات دوره ای نسبت به ارجاع کارکنان زیرمجموعه خود به واحد سلامت کار، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

در ادامه مهندس ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز منطقه ضمن تشکر از اجرای این برنامه،  از همکاری شایسته بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان جهت انجام  معاینات سلامت شغلی مدیران و کارکنان نفتی منطقه قدردانی کرد.

۹ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۴۸
تعداد بازدید : ۴۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید