سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۱

اخبار

چهارمین اردوی جهادی درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

چهارمین اردوی جهادی درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان درروستای گزین ازتوابع شهرستان هفتکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت ، این اردوی یک روزه در راستای خط مشی های کلان وزارت نفت و عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در حوزه سلامت و به مناسبت هفته سلامت با همکاری مشترک بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دوشنبه مورخ 28/1/96برگزار شده که تیم پزشکی اعزامی بهداشت و درمان نفت متشکل از متخصصین چشم ،داخلی ،قلب و عروق، اطفال ،کلیه ومجاری ادراری ،کارشناس مامایی ، تعدادی از کادر پرستاری ، داروخانه و... به روستای گزین از توابع هفتکل عزیمت نموده ودر این اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه به حدود 300 نفر از مردم این روستا و روستاهای مجاور خدمات رسانی نمودند.

همچنین در راستای ویزیت متخصصین محترم غربالگری قند خون، فشارخون و تست BMI  توسط کادر پیراپزشکی جهت مراجعین و بیماران انجام گرفت.

ضمنا تعدادی از بیماران ویزیت شده جهت بررسی بیشتر و ادامه درمان به پلی کلینیک بهداشت ودرمان مسجدسلیمان معرفی شدند که درصورت نیاز به عمل جراحی به شکل رایگان توسط متخصصین نفت عمل گردند .

لازم به ذکر است صنعت نفت پیش از این و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی 3 مرحله اردوی جهادی-درمانی در مناطق عنبر – چلو و تمبی چم فراغ برگزار کرده و طی آن بیماران روستایی را بصورت رایگان ویزیت و درمان نموده است .

اردوی هفتگل

اردوی هفتگل

اردوی هفتگل

اردوی هفتگل

اردوی هفتگل

اردوی هفتگل

اردوی هفتگل

اردوی هفتگل

اردوی هفتگل

اردوی هفتگل

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۲۶
تعداد بازدید : ۲,۲۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید