سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۴۲
 

اخبار

برگزاری اردوی جهادی-درمانی شهید رهنمون در مناطق محروم مسجدسلیمان

اردوی جهادی - پزشکی (طرح شهید دکتر رهنمون) توسط بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان و با همکاری بسیج سازندگی سپاه پاسداران ناحیه در منطقه محروم برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، تیم جهادی – درمانی بهداشت و درمان نفت، به منظور خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، در منطقه محروم تلخاب از توابع شهرستان مسجدسلیمان اعزام شده و به مراجعین و بیماران خدمات درمانی رایگان ارائه دادند.

خانم دکتر عزیزی دوست، رئیس بهداشت و درمان نفت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با با ماه عزاداری سالار شهیدان اظهار داشت: این اردوها در قالب مسئولیتهای اجتماعی، با توجه به نیاز منطقه و در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به افراد نیازمند در مناطق کم برخوردار و محروم  برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات ارائه شده در این اعزام شامل پزشک عمومی، پزشک متخصص داخلی، متخصص اطفال، کارشناس مامایی، کارشناس روانشناسی و خدمات پرستاری و پزشکیاری (تزریقات، پانسمان، نوار قلب) بود.

در این اردوی جهادی تعداد 285  ویزیت شده و دارو دریافت کردند و بعضا به پلی کلینیک تخصصی بهداشت و درمان ارجاع داده تا مراحل درمان ایشان بصورت کامل پیگیری شود.

در ادامه جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، از گروه جهادی – پزشکی بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان که در اجرای امر خیر و خداپسندانه ی کمک به محرومان منطقه شرکت فعال داشته و دارند تقدیر و تشکر نمود.

 

اردو جهادی تلخاب98

اردو جهادی تلخاب98

۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲
تعداد بازدید : ۷۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید