سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۸

اخبار

حضور رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در بیمارستان نفت مسجدسلیمان

دکتر جهانبخش امینی و همراهان، روز دوشنبه مورخ 98/6/4 از بیمارستان امام خمینی(ره) نفت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان، روز گذشته آقای دکتر امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان  به همراه خانم آجیدیان کارشناس سلامت اداری سازمان و آقای دکتر طباطبایی نماینده بازرسی سازمان در مناطق نفت خیز جنوب در بیمارستان نفت مسجدسلیمان حضور پیدا کردند.

در ابتدای ورود ایشان، در دفتر ریاست با حضور مسئولین واحدهای ستادی و درمانی جلسه تبیین مقررات هزینه های درمان غیرمستقیم مطرح گردید و مسائل و مشکلات موجود در این مسیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و شفاف سازی های لازم در این مورد انجام شد.

سپس جلسه کارگروه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد تشکیل گردید و عملکرد کمیته ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد این مرکز مورد بررسی قرار گرفت. دکتر امینیبر شفاف سازی قوانین، مقررات، فرایندها و عملکرد در بخش خدمات و همچنین ترویج و نهادینه کردن تفکر و عمل پیشگیری از فساد اداری و مقابله با آن توسط مسئولین و کارکنان تاکید کرد و گفت کلیه افراد باید همکاری لازم با بازرسی را داشته باشند.

 در ادامه دکتر عزیزی دوست اظهار داشت: به طور کلی سلامت نظام اداری بر برآیند انجام کار اثر بخش تاکید دارد. همچنین در خصوص آگاهی کارکنان از کلیه دستورالعمل های سازمان و اجرای دقیق آنها و نظارت و دقت بیشتر صحبت کرد.

خانم آجیدیان نیز با بررسی کمیته های ارتقاء نظام سلامت اداری برگزار شده و همچنین عملکرد کلی آن در مسجدسلیمان، راهکارهای جدیدی ارائه کرد.

 

امینی بازرسی

امینی بازرسی

امینی بازرسی

امینی بازرسی
امینی بازرسی

  

 

۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴
تعداد بازدید : ۸۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید