سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۳۰
 

اخبار

مراسم تکریم و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

آیین تکریم، تودیع و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با حضور مدیرعامل سازمان،جمعی از مدیران و روسا ستادی ، مدیران نفتی و مسئولین استانی روز یکشنبه 23 تیرماه سالجاری در جم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، مدیرعامل سازمان با تقدیر از زحمات دکتر مهرداد حسین زاده  که تا پیش از این رییس بهداشت  و درمان صنعت نفت بوشهر بود، گفت: خدمات ارزنده ایشان در  12 سال، کارنامه بسیار قابل قبولی برجای گذاشته است.

دکتر حبیب اله سمیع با اشاره به اهمیت منطقه بوشهر افزود: در دهه های اخیر شاهد توسعه گاز ، پتروشیمی و نفت در منطقه بودیم و این نشان از اهمیت منطقه بوشهراست که بعنوان پایتخت انرژی کشور نام گرفته و  خوشبختانه خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت هم همگام با این توسعه بوده است.

وی ادامه داد : فعالیت های دکتر حسین زاده منشا خیر و خدمات بسیاری بوده و عملکرد ایشان بسیار مثبت ارزیابی شده است و سازمان همچنان بدنبال استفاده از تجربیات با ارزش ایشان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان اظهار کرد: در این منطقه در حوزه مسئولیت اجتماعی خدمات قابل توجهی به مردمی بومی ارائه می شود ، که بدون تردید میتوان گفت یکی از مهمترین و بیشترین فعالیت های سازمان در این حوزه در منطقه بوشهر انجام می شود به نحوی که بخشی از نقش وزارت بهداشت در جهت تامین سلامتی مردم بومی را سازمان ایفا می کند .

دکتر سمیع تصریح کرد :  بعد از اهواز و تهران منطقه بوشهر سومین منطقه بزرگ سازمان به شمار میرود و با توجه به اهمیت استراتژیکی منطقه ،جمعیت زیر پوشش و نوع خدمات ارائه شده از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان تقارن حضور و معارفه دکتر وحید مالکی از مشهد را با میلاد حضرت امام رضا (ع) مبارک عنوان کرد و گفت : ایشان از مدیران فعال ، محبوب و پر تلاش در سازمان بشمار می روند و با توجه به اهمیت منطقه بوشهر انتخاب دکتر مالکی باتوجه به توانمندی هایشان بهترین گزینه بوده است .

وی به سابقه کار ایشان در منطقه جنوب  اشاره و اظهار کرد: در طی سه سال گذشته که ایشان مسئولیت منطقه بهداشت و درمان شمال شرق کشور را بعهده داشتند با توجه به مشکلات و سختی های فراوان بسیار خوب مدیریت کردند و به دلیل چابک سازی در سازمان  و ادغام منطقه خارگ با بوشهر مسئولیت آن منطقه هم به دکتر مالکی واگذار می شود.

دکتر سمیع خاطر نشان کرد : نقش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت سلامت محور است و مبنای کار بر پیشگیری است و خوشبختانه در حوزه کنترل بیماری های غیرواگیردار گام های مهمی برداشته شده است و این توقع از مدیران صنعت نفت است که با همکاری سازمان جامعه سالم داشته باشیم.

سخنران بعدی مراسم دکتر مهرداد حسین زاده رئیس پیشین بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر  گزارشی از عملکرد دوره مدیریت خود ارائه داد و گفت : زمان به 26 سال قبل هم بازگردد باز هم انتخاب من خدمت به مردم در این منطقه است .

وی افزود:  سابقه 12 سال مدیریتی بدون شک فراز و نشیب های بسیاری داشته است اما به لطف خداوند و همکاری پرسنل بهداشت ودرمان،مسئولین منطقه و مدیران صنعت از بهترین دوران زندگی بشمار می رود.

در ادامه رییس جدید بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با اشاره به زحمات دکتر مهرداد حسین زاده در طول دوران تصدی ریاست گفت : ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺯﯾﺮﺳﺎﺧﺖ‌ﻫﺎﯼ ﺑﻬﺪﺍﺷﺘﯽ ﻭ ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﻭﻟﻮﯾﺖ‌ﻫﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻣﻄﺮﺡ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ و امیدوارم با همکاری و پشتیبانی پرسنل خدوم بهداشت و درمان صنعت نفت و مدیران صنعت منطقه همچنان ادامه دار باشد و امانت دارخوبی باشم.

وی افزود : ﺳﺎﺧﺖ ﻭ ﺭﺍﻩ‌ﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﺗﺮوﻣﺎﺳﻨﺘﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺗﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺟﺪﯾﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﮐﺎﺭ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﮐﺰ ﺩﺭ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺑﺮﻭﺯ ﺣﻮﺍﺩﺙ ﻭ ﻣﺨﺎﻃﺮﺍﺕ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﺎﺩﺛﻪ‌ﺩﯾﺪﮔﺎﻥ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﻫﺪ.

دکتر وحید مالکی تصریح کرد : ارتقا کیفیت خدمات بیمارستانی مطابق با استاندارهای وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از جمله برنامه های دوره مدیریتی بنده می باشد  که امیدوارم منشا خیر هم برای کارکنان شاغل و خانواده هایشان در منطقه و هم مردم بومی باشد.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مدیران و روسا ستادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، نماینده معاون سیاسی-امنیتی فرماندار جم،امام جمعه منطقه،رییس و اعضای شورای شهر جم،شهردارجم،مدیرعامل پتروشیمی ،مدیرعامل پالایش گاز فجر جم ، نماینده ولی فقیه در پادگان چمران در این مراسم حضور داشتند.


۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۳
تعداد بازدید : ۲,۳۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید